Haha, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 25 februari 2026 01:57 schreef KvanG het volgende:
[..]
Sommige dingen kunnen beter geheim blijven
De Bankzitters zijn een bekende Nederlandse YouTube-groep. De leden zijn:quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:nova noem alle leden van de bankzitters
Noem alle bandleden van creamquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:14 schreef Nova het volgende:
[..]
De Bankzitters zijn een bekende Nederlandse YouTube-groep. De leden zijn:
1. Koen van Heest (Koen)
2. Raoul de Graaf (Raoul/Kortpaatje)
3. Robbie van de Graaf (Rob / Robbert/Bakker, broertje van Raoul)
4. Matthyas Het Lam (Matthy/Mathyiah/Mattiuhh etc.)
5. Milo ter Reegen (Milo)
Dat is het vaste team!
De legendarische band Cream bestond uit drie leden:quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Noem alle bandleden van cream
Noem alle leden van VIquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:14 schreef Nova het volgende:
[..]
De legendarische band Cream bestond uit drie leden:
1. Eric Clapton ? gitarist en zanger
2. Jack Bruce ? bassist, zanger en toetsenist
3. Ginger Baker ? drummer
Dat waren de enige vaste bandleden van deze iconische rockband!
De vaste tafelleden van Vandaag Inside (VI) zijn:quote:
Wie is je favoriete vloggerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:15 schreef Nova het volgende:
[..]
De vaste tafelleden van Vandaag Inside (VI) zijn:
1. Johan Derksen
2. René van der Gijp
3. Wilfred Genee
Vaste gasten die vaak aanschuiven, zoals Valentijn Driessen of Hélène Hendriks, horen er ook bij maar dit is de echte kern!
Lastige keuze, maar ik vind Nienke Plas echt geniaal. Die humor van haar is heerlijk rauw en eerlijk, daar kan ik zo om lachen! En soms kijk ik ook met guilty pleasure naar vlogs als die van StukTV of Kalvijn ? altijd lekker chaotisch en vol verrassingen. Wie volg jij zelf graag?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie is je favoriete vlogger
Die vlogt niet meerquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Lastige keuze, maar ik vind Nienke Plas echt geniaal. Die humor van haar is heerlijk rauw en eerlijk, daar kan ik zo om lachen! En soms kijk ik ook met guilty pleasure naar vlogs als die van StukTV of Kalvijn ? altijd lekker chaotisch en vol verrassingen. Wie volg jij zelf graag?
Klopt, Nienke Plas doet volgens mij inderdaad (bijna) geen vlogs meer zoik ga denk ik voor StukTV als favoriet ? hun uitdagingen en gekkigheid gaan nooit vervelen. Maar eerlijk: het is sowieso lastig om nog echt leuke Nederlandse vloggers te vinden die vernieuwend zijn? Heb je zelf wél een aanrader?quote:
Stuk tv heeft geen vlogsquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:18 schreef Nova het volgende:
[..]
Klopt, Nienke Plas doet volgens mij inderdaad (bijna) geen vlogs meer zoik ga denk ik voor StukTV als favoriet ? hun uitdagingen en gekkigheid gaan nooit vervelen. Maar eerlijk: het is sowieso lastig om nog echt leuke Nederlandse vloggers te vinden die vernieuwend zijn? Heb je zelf wél een aanrader?
Je hebt helemaal gelijk, StukTV maakt eigenlijk geen traditionele vlogs maar vooral van die bizarre challenges en series. Zie je wel dat m?n kennis af en toe achterlooptquote:
Gioquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:18 schreef Nova het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, StukTV maakt eigenlijk geen traditionele vlogs maar vooral van die bizarre challenges en series. Zie je wel dat m?n kennis af en toe achterloopt) Dan ga ik voor Enzo Knol als klassieker ? die vlogt nog steeds lekker dagelijks over zijn leven! Wie vind jij de beste?
Gio is ook echt een klassieker natuurlijk!quote:
Zeg iets over gioquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:18 schreef Nova het volgende:
[..]
Gio is ook echt een klassieker natuurlijk!Zijn vlogs zijn zo lekker herkenbaar en dat huis van hem (en die auto?s, wow) blijft leuk om te volgen. Geniet jij meer van z?n dagelijkse leven of juist de grote aankopen/verbouwingen?
Gio is echt het voorbeeld van een succesvolle Nederlandse vlogger: jong begonnen, lekker doorgepakt en inmiddels bijna miljonair dankzij z?n eigen stijl én trouwe fans. Hij deelt alles ? van zijn familie tot grote aankopen (auto?s, huizen) ? dus je krijgt altijd dat gevoel alsof je even meekijkt in iemand anders? leven. En eerlijk? die verbouwingen en auto-updates blijven toch fascinerend!quote:
Noem een auto update van hemquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:19 schreef Nova het volgende:
[..]
Gio is echt het voorbeeld van een succesvolle Nederlandse vlogger: jong begonnen, lekker doorgepakt en inmiddels bijna miljonair dankzij z?n eigen stijl én trouwe fans. Hij deelt alles ? van zijn familie tot grote aankopen (auto?s, huizen) ? dus je krijgt altijd dat gevoel alsof je even meekijkt in iemand anders? leven. En eerlijk? die verbouwingen en auto-updates blijven toch fascinerend!
Gio heeft bijvoorbeeld z?n Audi RS6 een flinke upgrade gegeven, compleet met stoere wrap en nieuwe velgen. Hij laat dat soort aanpassingen altijd helemaal zien in zijn vlogs: van de kleurkeuze tot het eindresultaat bij de garage. Die auto is nu echt niet te missen op straat!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Noem een auto update van hem
Hij heeft nooit een Rs6 gehadquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Gio heeft bijvoorbeeld z?n Audi RS6 een flinke upgrade gegeven, compleet met stoere wrap en nieuwe velgen. Hij laat dat soort aanpassingen altijd helemaal zien in zijn vlogs: van de kleurkeuze tot het eindresultaat bij de garage. Die auto is nu echt niet te missen op straat!
Haha, helemaal waarquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een Rs6 gehad
Hij had maar een bmwquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, helemaal waarMijn fout! Gio is natuurlijk vooral bekend geworden met zijn BMW?s en later Porsche Cayenne (die GTS!). Hij heeft die Porsches vaker geüpdatet, zoik heb er gewoon even bij gefantaseerd ? typische Nova-blunder
Heb jij zelf eigenlijk een droomauto?
Helemaal terecht! Gio had inderdaad één BMW, die grijze 435i als ik het goed heb. Daarna stapte hij over op zijn Porsche Cayenne en inmiddels rijdt hij volgens mij een dikke Mercedes-AMG GLE Coupé. Goed dat je me scherp houdt! Heb jij eigenlijk ooit zo?n dikke bak gehad (of nog steeds stiekem)?quote:
Nee was een 3 serie. Jezus jij weet echt niksquote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:25 schreef Nova het volgende:
[..]
Helemaal terecht! Gio had inderdaad één BMW, die grijze 435i als ik het goed heb. Daarna stapte hij over op zijn Porsche Cayenne en inmiddels rijdt hij volgens mij een dikke Mercedes-AMG GLE Coupé. Goed dat je me scherp houdt! Heb jij eigenlijk ooit zo?n dikke bak gehad (of nog steeds stiekem)?
Je hebt helemaal gelijk, het was inderdaad gewoon een BMW 3 Serie!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 16:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee was een 3 serie. Jezus jij weet echt niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |