Who cares. Dit is verloren zaak.quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog steeds geen nieuwe coach toch?
Misschien wil Vliegen nog een keerquote:Op woensdag 21 januari 2026 15:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog steeds geen nieuwe coach toch?
Maar hij traint zo goed!quote:Op woensdag 21 januari 2026 16:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Who cares. Dit is verloren zaak.
Gaat veel eerder zijn dan dat, start om 1:00 en de twee partijen voor hem zijn een herendubbel en een damesenkel dus dat is waarschijnlijk relatief snel klaarquote:Op woensdag 21 januari 2026 14:56 schreef Alpha0 het volgende:
Botic morgenochtend de 3e partij op baan 7. Zijn daar wel camera's
Schat dat dat dan zo rond 7:00 in de ochtend is.
Kan snel gaan, Griekspoor verdedigt 715 punten in de komende twee maandenquote:Op donderdag 22 januari 2026 07:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi resultaat voor Botic, weg omhoog ingezet. Ben benieuwd wanneer in 2026 hij Griekspoor inhaalt.
Hij is tennis serieus gaan nemen. Had Kyrgios ook kunnen doenquote:Op donderdag 22 januari 2026 10:25 schreef Alpha0 het volgende:
Bublik 10e geplaatst zie ik. Wat is daar gebeurd dat hij zo de weg omhoog gevonden heeft?
quote:Op donderdag 22 januari 2026 10:25 schreef Alpha0 het volgende:
Bublik 10e geplaatst zie ik. Wat is daar gebeurd dat hij zo de weg omhoog gevonden heeft?
Dit is het kijken waardquote:
Vond Cirstea ook:quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:37 schreef maxi-mus het volgende:
Osaka is echt een buitengewoon minderwaardig mens.
Blijft mooi dat de gekkies allemaal in discussie blijven gaan over automatische linecalls, doen Dzumhur en Shapovalov ook continuquote:
Tv opzeggen en hbo max nemenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 11:14 schreef Alpha0 het volgende:
Bah, speciaal vanwege de Slams Eurosport 2 erbij genomen bij mijn Ziggo pakket. Zenden ze nu skien uit ipv Zverev Norie.
Ja ik weet het er is de Player, maar toch.
Het is ergens ontzettend klote dat Eurosport de Slams heeft maar verder helemaal niks van tennis. Je wordt haast gedwongen het te nemen. Zou anders nooit Eurosport 2 nemen (Eurosport 1 krijg je standaard bij Ziggo).
Dit. Geen gewauwel tussendoor en kijken wat je wiltquote:
Niet te snel juichen, mix gewonnen na 6-9 achterstand in de supertiebreakquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:11 schreef mitt het volgende:
Knuppeltje Kyrgios ligt er na 2 wedstrijdjes ook weer in dubbel en mixed
Oh hahaha, ik ging er vanuit dat ze verloren haddenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:22 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Niet te snel juichen, mix gewonnen na 6-9 achterstand in de supertiebreak
Maar het is wel een GS winnaar broquote:Op vrijdag 23 januari 2026 12:11 schreef mitt het volgende:
Knuppeltje Kyrgios ligt er na 2 wedstrijdjes ook weer in dubbel en mixed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |