Haase op Réunionquote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Martin Verkerk volgen op een challenger in Athene GENOT
Wtfquote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Madison Keys wint van een kladblok.
[ x ]
wtf
https://x.com/StoolTennis/status/2013438838551588876?s=20
Maggewoonniegebeureklaarquote:Tallon Griekspoor staat voor een raadsel na mokerslag bij Australian Open: ’Dit mag niet gebeuren’
In de training viel allesquote:Mijn niveau is heel erg hoog tijdens trainingen. Dit was veruit mijn slechtste dag in Australië. Het komt wel als een verrassing dat ik zo door het ijs ben gezakt. Ik kwam een vroege break achter en daarna heb ik alleen maar achter de feiten aangelopen."
Ik denk dat zijn tegenstander ook een heel hoog niveau haalde tijdens trainingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:26 schreef Szura het volgende:
https://archive.is/mfKO
[..]
Maggewoonniegebeureklaar
[..]
In de training viel alles
TBS met dwangverplegingquote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
Besef hoeveel Nederlanders er zijn die zijn wakker gebleven of hun wekker hebben gezet om naar Griekspoor te kijken
Niet best inderdaad. Maar die opgave in Parijs tegen Zverev was wel in de 4e ronde, waarin hij Giron, Diallo en Quinn versloeg in de eerste 3 ronden.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Tarrel's laatste 4 Grand Slam wedstrijden:
Opgave na anderhalve set tegen Zverev in Parijs, straight sets loss tegen Brooksby op Wimbledon als ruime fav, straight sets eraf tegen opa Mannarino in NYC als big fav en nu er weer hard af tegen pure middelmaat. Gaat lekker.
Wanneer je denkt dat het na die inktvlek voor wat betreft het tennis niet erger kon wordenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Madison Keys wint van een kladblok.
[ x ]
wtf
https://x.com/StoolTennis/status/2013438838551588876?s=20
De eerste drie dagen zijn ook weinig verheffend geweest.quote:Op woensdag 21 januari 2026 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
Is Federer-Fan alweer aanwezig? Het topic loopt nog niet echt storm
Iedereen zat al te wachten op een Sabalenka - Raducanu hype(flop)show..quote:Op woensdag 21 januari 2026 06:44 schreef Szura het volgende:
Kale kano wint van Emma, ach
@:de_boswachter
Eerste twee rondes altijd noodzakelijk kwaad. (Behalve dan voor de mindere (Nederlandse) goden, daarvoor zijn het de wedstrijden van het jaar )quote:Op woensdag 21 januari 2026 07:28 schreef mitt het volgende:
[..]
De eerste drie dagen zijn ook weinig verheffend geweest.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek he, alweer wekenlang op de Guardian artikelen dat alles valt op training en dat dit het seizoen wordt van Raducanu!quote:Op woensdag 21 januari 2026 06:44 schreef Szura het volgende:
Eierhoofd aka Wiske kan wel tennissen, alleen had ze waarschijnlijk in eerste 1,5 set tegen La-mens nog teveel Griekslul DNA in zich.quote:Op woensdag 21 januari 2026 06:44 schreef Szura het volgende:
Het is inderdaad wel vrij opvallend hoe zijn resultaten achteruit hobbelen sinds hij met Potapova isquote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:31 schreef DobbyDobby het volgende:
Griekspoor is alleen maar druk met zijn Russin aandrukken. Kan beter stoppen.
Alle energie steekt hij in eierhoofd.quote:Op woensdag 21 januari 2026 12:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel vrij opvallend hoe zijn resultaten achteruit hobbelen sinds hij met Potapova is
Hij heeft ook nog steeds geen nieuwe coach toch?quote:Op woensdag 21 januari 2026 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alle energie steekt hij in eierhoofd.
Ja, ook baan 7 heeft camera'squote:Op woensdag 21 januari 2026 14:56 schreef Alpha0 het volgende:
Botic morgenochtend de 3e partij op baan 7. Zijn daar wel camera's
Schat dat dat dan zo rond 7:00 in de ochtend is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |