Ja vond ik ook. Gooide alle schroom van zich af. En alle ballen vielen goed.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanaf die 1-5 tweede set speelde Potapova echt heel goed. Bizar om te zien (ofja het is WTA hé….) hoe groot het verschil kan zijn tussen pieken en dalen in zo’n wedstrijd.
Verkerk tegen Horna-vibesquote:Op zondag 18 januari 2026 12:19 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja vond ik ook. Gooide alle schroom van zich af. En alle ballen vielen goed.
Eén wedstrijd maakt nog geen Grand Slam. Laten we eens even een aantal maanden afwachten.quote:Op maandag 19 januari 2026 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Goede zege van Botic, denk dat hij met Sluiter een slimme zet heeft gedaan om 'm af en toe net over dat dooie punt heen te helpen
Nee dat klopt, maar hij heeft dit soort close potjes in de regel meer verloren dan gewonnen de laatste jarenquote:Op maandag 19 januari 2026 09:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eén wedstrijd maakt nog geen Grand Slam. Laten we eens even een aantal maanden afwachten.
Walgt van zichzelf.quote:Op maandag 19 januari 2026 08:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Altmaier: en dan beginnen ze voor je neus te serveren
@:wimderon
Dat kunnen er toch niet veel zijn zegquote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
Besef hoeveel Nederlanders er zijn die zijn wakker gebleven of hun wekker hebben gezet om naar Griekspoor te kijken
Martin Verkerk volgen op een challenger in Athene GENOTquote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kunnen er toch niet veel zijn zegDe tijd dat je op ging staan om Martin Verkerk te zien shinen is wel voorbij.
Eierhoofdgenot.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 09:31 schreef DobbyDobby het volgende:
Griekspoor is alleen maar druk met zijn Russin aandrukken. Kan beter stoppen.
Haase op Réunionquote:Op dinsdag 20 januari 2026 08:53 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Martin Verkerk volgen op een challenger in Athene GENOT
Wtfquote:Op dinsdag 20 januari 2026 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Madison Keys wint van een kladblok.
[ x ]
wtf
https://x.com/StoolTennis/status/2013438838551588876?s=20
Maggewoonniegebeureklaarquote:Tallon Griekspoor staat voor een raadsel na mokerslag bij Australian Open: ’Dit mag niet gebeuren’
In de training viel allesquote:Mijn niveau is heel erg hoog tijdens trainingen. Dit was veruit mijn slechtste dag in Australië. Het komt wel als een verrassing dat ik zo door het ijs ben gezakt. Ik kwam een vroege break achter en daarna heb ik alleen maar achter de feiten aangelopen."
Ik denk dat zijn tegenstander ook een heel hoog niveau haalde tijdens trainingen.quote:Op dinsdag 20 januari 2026 13:26 schreef Szura het volgende:
https://archive.is/mfKO
[..]
Maggewoonniegebeureklaar
[..]
In de training viel alles
TBS met dwangverplegingquote:Op dinsdag 20 januari 2026 07:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
Besef hoeveel Nederlanders er zijn die zijn wakker gebleven of hun wekker hebben gezet om naar Griekspoor te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |