https://www.hln.be/buiten(...)r-sabotage~a49ed2f5/quote:Op de eerste volledige dag van de Olympische Winterspelen in Milaan en Cortina zijn op meerdere plaatsen vitale elektriciteitskabels vernield.
Die zullen de aanslagen wel gepleegd hebben om al die buitenlanders te kunnen ruimenquote:
"Kon niet anders"quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
NS
https://www.nu.nl/tech/63(...)kon-niet-anders.html
Bij de overheid idd.... die wel voor andere onderdelen kunnen bepalen dat Amerikaanse of Chinese bedrijven cq apparatuur niet gebruikt mag worden, maar de NS valt kennelijk niet onder die primaire onderdelen.....quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Kon niet anders"
Kan niet ligt op het kerkhof, wil niet er naast
Staat toch duidelijk in het artikel dat het juridisch voor NS nu niet haalbaar is om niet Europese partijen uit t sluiten?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Kon niet anders"
Kan niet ligt op het kerkhof, wil niet er naast
We zien aan de overkant van de plas wat "juridisch niet haalbaar" waard is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:31 schreef b2py het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in het artikel dat het juridisch voor NS nu niet haalbaar is om niet Europese partijen uit t sluiten?
Ik zag vorige week al de mogelijkheid om kaarten te kopen voorbijkomen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 07:50 schreef Spablauw214 het volgende:
28 februari organiseren de Belgen een M4-afscheidsrit. Alleen de kaarten zijn of al uitverkocht of nog niet in de verkoop.
Persbericht is van gisteren.
Dan zal het al wel uitverkocht zijn. Wel snel gegaan, bij de afscheidsrit van de Klassiekers waren er een paar dagen vooraf nog kaarten beschikbaar. Was graag mee gegaan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 09:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik zag vorige week al de mogelijkheid om kaarten te kopen voorbijkomen.
Wat had je verwacht, een actieve helpende hand van de forenzen richting conducteur? Ik waardeer je kijk op de samenleving, de realiteit is helaas een stuk anders.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
vervelende zwartrijders de laatste tijd....
In de intercity van Zaandam naar Alkmaar liepen twee jonge Marokkaanse jongens de conducteur te zieken. Ze hebben geen geldig vervoersbewijs, de conducteur is coulant en verzoekt de twee om uit te stappen om een kaartje te kopen. Maar de twee jongens blijven vervelend doen en dagen de conducteur uit. Die blijft kalm en schrijft geen boete uit. Op station Heiloo worden de jongens dan verzocht om een kaartje te kopen. Ze stappen uit, lopen rustig naar de automaat en springen snel het andere treindeel in.
Het gekke was dat het in de avondspits gebeurde. de trein zat vol forenzen.
Tegenwoordig hoor je een mes bij je te hebben. Een blauw oog heb ik wel over om een conducteur te helpen, een slagaderlijke bloeding niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:00 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Wat had je verwacht, een actieve helpende hand van de forenzen richting conducteur? Ik waardeer je kijk op de samenleving, de realiteit is helaas een stuk anders.
Waarom stond er geen politie klaar?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
vervelende zwartrijders de laatste tijd....
In de intercity van Zaandam naar Alkmaar liepen twee jonge Marokkaanse jongens de conducteur te zieken. Ze hebben geen geldig vervoersbewijs, de conducteur is coulant en verzoekt de twee om uit te stappen om een kaartje te kopen. Maar de twee jongens blijven vervelend doen en dagen de conducteur uit. Die blijft kalm en schrijft geen boete uit. Op station Heiloo worden de jongens dan verzocht om een kaartje te kopen. Ze stappen uit, lopen rustig naar de automaat en springen snel het andere treindeel in.
Het gekke was dat het in de avondspits gebeurde. de trein zat vol forenzen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |