Beton storten? Werkte in Groningen ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die Ayatollah zit in een ondergronds fort met een leger aan goed bewapende lijfwachten, dus vergeet dat maar.
Jij denkt dat de islamisten uit zichzelf aan de kant stappen zodat er een nieuwe wind kan waaien?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:13 schreef Homey het volgende:
[..]
Sure bro. Want na WOII kwam er ook een nieuwe hitler in Duitsland. Na Franco kwam er ook een nieuwe Franco in Spanje.
De domheid.
Dat denken sommige mensen hier, niet ik.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij denkt dat de islamisten uit zichzelf aan de kant stappen zodat er een nieuwe wind kan waaien?
Over domheid gesproken.
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:13 schreef Homey het volgende:
[..]
Sure bro. Want na WOII kwam er ook een nieuwe hitler in Duitsland. Na Franco kwam er ook een nieuwe Franco in Spanje.
De domheid.
Nee maar evenmin moeten we blind zijn voor verschillen. Er zit een beperking aan wat bereikt kan worden zonder schoenen op de grond met hetzelfde regime aan de knoppen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:40 schreef Homey het volgende:
[..]
Geef het even tijd in Venezuela. Bovendien was dat het een hele korte actie. Men denkt dat daar meteen een democratie staat. Verkiezingen organiseren in Nederland kost al maanden, en dan nog de formatie. Uiteindelijk krijg je een kabinet waar de meerderheid helemaal niet op heeft gestemd. Democratie.
En ik lees veel van dit soort fatalistische reacties van 'ja maar maar zitten in Iran want er staat gewoon weer een nieuwe dictator op'.
Lekkere mentaliteit. Hadden ze dus geen D-Day moeten lanceren in 1944? Want als Hitler valt, staat er zo weer een nieuwe Hitler op? Dus laat ze maar lekker in Duitsland?
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:15 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een droneshow "Trump supports you, thank you for your attention on this matter" boven Teheran en dan een atoombom boven de Dasht-e Kavir woestijn laten ontploffen, dan weet het Iraanse volk dat ze niet alleen staat en dat ze door moeten vechten.
Kunnen we voor dit klusje niet wat anders uit Groningen halen?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:15 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Beton storten? Werkte in Groningen ook.
Dan hebben de B-2's een mooi nieuw doelwit.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die Ayatollah zit in een ondergronds fort met een leger aan goed bewapende lijfwachten, dus vergeet dat maar.
Het is bizar. Hoop ergens dat het niet klopt, die cijfers. Is bijna niet te geloven.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 18:56 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.cbsnews.com/n(...)eo-bodies-at-morgue/
Geen idee of het al besproken is maar zeker 12.000 en mogelijk 20.000 doden al? Dat is toch bizar
Zag ook al hele zalen vol lijkenzakken voorbij komen net.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:35 schreef tjoptjop het volgende:
Let op, schokkende beelden. Beelden na zo'n slachtpartij, klikken op eigen risico https://www.reddit.com/r/(...)_out_today_are_truly
Beginnen nu wat beelden binnen te druppelen, jezus wat een slachtingGezien de wijdverspreidheid van de protesten zie ik die hoeveelheid doden wel gebeuren.
Tyfus regime
Zag het ook, net als degene die ik linkte maar snel weer uitgezetquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zag ook al hele zalen vol lijkenzakken voorbij komen net.
Dit is natuurlijk ook een smerige dictator. 10 jaar geleden was hij de macht bijna kwijt, die is bang dat dit weer kan gebeuren.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:54 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Turkije staat aan de verkeerde kant van de geschiedenis.
Ik hoop van ganser harte dat de VS en Israël het regime met wat voor aanvallen dan ook ernstig weet te verzwakken, zodat het volk dit keer wint.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:53 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)out_today_are_truly/
Beelden uit Iran, pas op gore en nsfw
De mensen die daar sceptisch over waren hebben nooit een kritisch woord geuit over Maduro en zijn trawanten. Nobody cared about Venezuela.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:54 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar evenmin moeten we blind zijn voor verschillen. Er zit een beperking aan wat bereikt kan worden zonder schoenen op de grond met hetzelfde regime aan de knoppen.
Ik ben sceptisch of hetzelfde regime in Venezuela plots eerlijke verkiezingen gaat houden terwijl ze dat eerder niet deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |