Een goede trainer kan zich veroorloven om af en toe koppig te zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nagenoeg elke trainer zal dat incidenteel doen, bij Van Persie is dat stronteigenwijze naar niemand luisteren wel een patroon.
Als dit waar is dan is het echt compleet gestoord, met de nadruk op als want dat weten we niet. Kunnen ook een paar figuren zijn die middels nep nieuws aan de poten van V Persie proberen te zagen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Totaal ongeschikt. Je kunt deze eigenheimer niet langer z'n gang laten gaan.
Jij maakt het wel heel bont hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:04 schreef Elan het volgende:
Het lijkt mij heel erg sterk. Het negeren van medische staf overtreft eigenwijsheid en domheid dan ben je echt ernstig debet als werkgever en zou een speler zelfs bij de rechter om contractontbinding kunnen gaan vragen omdat zijn gezondheid bewust in gevaar is gebracht.
Maar als er iemand toe in staat is dan is wel Van Persie. Wat een eigenwijze klootmongool is dat. Zelfs als we vanaf nu alles winnen ben ik al helemaal klaar met die kneus.
Je hebt het over toptrainer en laat Robin dit nou net niet zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel bont hoor.![]()
Elke toptrainer zal zo nu en dan tegen het advies van zijn medische staf ingaan. Dat is de normaalste zaak van de wereld.
Zou hij het inbrengen van Larin op 10 ook telkens doordrukken ?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij maakt het wel heel bont hoor.![]()
Elke toptrainer zal zo nu en dan tegen het advies van zijn medische staf ingaan. Dat is de normaalste zaak van de wereld.
Nee precies, maar dat was mijn punt ook niet echt.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Je hebt het over toptrainer en laat Robin dit nou net niet zijn
Ik kan me niet voorstellen dat iemand die ze alle 24 in het kratje heeft dat adviseert.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 16:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou hij het inbrengen van Larin op 10 ook telkens doordrukken ?
Ik denk dat niemand het ook eens was met dat gezwalk met die aanvoerdersband (waarbij het zwalken wat betreft de 1e keeper ook nog eens belicht werd) maar dat deed ie ook gewoon.quote:In het stuk wordt verder afgevraagd wie bij Feyenoord de grillige hoofdtrainer in bedwang houdt. Afgelopen weekend is gebleken dat de medische staf niet genoeg inbreng heeft. René Hake, John de Wolf en Etienne Reijnen? De conclusie is hard: ''Ze lijken geen van allen de dwingende karakters die heel hard stellen: Robin, even normaal doen nu. Iedereen in Rotterdam probeert het bij Van Persie via de diplomatieke manier. Zonder al te veel succes.''
Adviezen van de medische staf naast je neerleggen als trainer? Ik denk dat dat heel weinig gebeurt hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nagenoeg elke trainer zal dat incidenteel doen, bij Van Persie is dat stronteigenwijze naar niemand luisteren wel een patroon.
Ik denk dat het best vaak voorkomt dat een speler net even wat meer minuten maakt dan wordt geadviseerd. Helemaal bij veel blessures.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Adviezen van de medische staf naast je neerleggen als trainer? Ik denk dat dat heel weinig gebeurt hoor.
Ik snap ze wel. Te Kloese verkoopt graag spelers voor een mèh bedrag.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 17:39 schreef Haringkop2 het volgende:
Franse pers vorige week: OM heeft teveel betaald voor Paixao.
Franse pers deze week: OM heeft interesse in Moussa.
Verrassend…
Ondertussenquote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:29 schreef Makamba_ het volgende:
Maar Moussa is toch wel echt zeer matig? Iemand met iets van opwinding af en toe maar niet iemand waarop je kunt bouwen, ondanks zijn vice aanvoerderschap.
Hij mist natuurlijk gewoon snelheid en overzicht, maar als je ziet waar hij vandaan komt is het wel hard gegaan. En hij zal nog niet op zijn top zitten. Spelers die kunnen wat hij kan op de vierkante meter zijn er niet zoveel.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:29 schreef Makamba_ het volgende:
Maar Moussa is toch wel echt zeer matig? Iemand met iets van opwinding af en toe maar niet iemand waarop je kunt bouwen, ondanks zijn vice aanvoerderschap.
Ik heb moeite om die potentie te zien maar wellicht vergeet ik inderdaad hoe snel hij stappen heeft gezet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij mist natuurlijk gewoon snelheid en overzicht, maar als je ziet waar hij vandaan komt is het wel hard gegaan. En hij zal nog niet op zijn top zitten. Spelers die kunnen wat hij kan op de vierkante meter zijn er niet zoveel.
Mooi laten opbieden, en voor 40/45 miljoen uitzwaaien. Helaas zijn dromen bedrog volgens een welbekende aanrander en tevens zanger.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Ondertussen
Chelsea heeft interesse in Hadj
https://www.footmercato.n(...)par-anis-hadj-moussa
Wanbeleid FC.quote:Dat de Amsterdammers - ondanks het feit dat Feyenoord bereid is meer salaris te betalen - de slag lijken te winnen, houdt onder meer verband met het feit dat Jong Ajax wél en Jong Feyenoord niet in de Keuken Kampioen Divisie speelt.
We worden nog steeds gekidnapt door de keuzes van Martin Yellow 10 jaar geledenquote:Op woensdag 14 januari 2026 12:45 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)innen/123600136.html
[..]
Wanbeleid FC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |