abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219811909
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De vrouw moet niet op de agent inrijden. Agenten hebben altijd de mogelijkheid om mensen aan te houden, wat ze ook bij deze vrouw probeerden, maar die weigerde dat. Dit zien we wel vaker bij incidenten met een dodelijk afloop: verzet tegen aanhouding of arrestatie, daar gaat het al meteen mis.
De agent had zich niet in die situatie moeten plaatsen.
En niet schieten terwijl de auto van hem weg rijdt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219811914
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Prima hoor. Moet men maar luisteren. Het is zo simpel: gewoon ICE gehoorzamen en meewerken.
Nog een special voor jouw c_/

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219811922
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:32 schreef matthijst het volgende:

[..]
"Step out of the car".
Lekker blijven zitten :D
Ze leren het ook nooit _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_219811924
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:32 schreef matthijst het volgende:

[..]
"Step out of the car".
Lekker blijven zitten :D
Inderdaad.

Wegrijden zonder dat je echtgenote in de auto zit. Sterker nog, een echtgenote die je aanmoedigt om weg te rijden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219811926
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:32 schreef Lyrebird het volgende:

[..]
BS.

Je bent er als de kippen bij om topics te sluiten die je tegen het zere been zijn.

Hypocriet.
Precies. In een bubbel van gelijkgestemden heb ik geen topics meer om te sluiten die me tegen het zere been zijn.

Daar heb ik jullie voor O+
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 11 januari 2026 @ 18:35:42 #181
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219811928
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ x ]
Prachtig dit *O*
Zouden ze hier ook moeten doen.
Erger me kapot bij "Politie Rotterdam".
"Wat broer, wat wil je broer" ...

Tijdje terug zelf ook gezeik met zo'n hallemagallemaventje van 18 ofzo.
Politie erbij, kereltje meteen grote bek tegen die agenten :')
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 11 januari 2026 @ 18:36:10 #182
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_219811935
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik heb mijn mening nog niet gegeven: ik vind het een zéér onprofessionele ICE-man die die vrouw gedood heeft. Zijn collega kon ontsnappen aan de auto met die vrouw er in en hij vuurt (als wraak denk ik) die drie schoten. Zo zag ik het althans. Hij dacht zeker aan een schietschijf.
Ik denk niet dat wij anders hadden gereageerd als we dreigen te worden doodgereden.
enkelband
pi_219811937
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:33 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

[ x ]
Zeer logisch dat ze gearresteerd wordt.

Ook heel fijn dat ze niet neergeschoten wordt.
  zondag 11 januari 2026 @ 18:38:02 #184
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219811950
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:36 schreef recidivist het volgende:

[..]
Ik denk niet dat wij anders hadden gereageerd als we dreigen te worden doodgereden.
Op mij kwam het over als wraak.
pi_219811952
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:36 schreef recidivist het volgende:

[..]
Ik wel.
De eerste reflex is uit de weg gaan.

En niet je telefoon in de andere hand nemen zodat je je pistool kunt pakken, en daarna uit de weg gaan.
Op beeld is te zien dat hij zijn pistool al greep voordat de auto op gang komt km naar voren te rijden.
pi_219811955
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:35 schreef matthijst het volgende:

[..]
Prachtig dit *O*
Zouden ze hier ook moeten doen.
Erger me kapot bij "Politie Rotterdam".
"Wat broer, wat wil je broer" ...
Oud en nieuw was de ideale moment om wat terug te doen. Toen de politie bekogeld werd door vuurwerk.
Jammer, gemist kans -O-
pi_219811973
quote:
14s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:36 schreef probeer het volgende:

[..]
Zeer logisch dat ze gearresteerd wordt.

Ook heel fijn dat ze niet neergeschoten wordt.
Dan zijn we het voor de verandering volledig met elkaar eens o|O
pi_219811977
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Oud en nieuw was de ideale moment om wat terug te doen. Toen de politie bekogeld werd door vuurwerk.
Jammer, gemist kans -O-
Ja, gewoon escalerend handelen als politie.

Dat gaat ook heel goed in de VS momenteel...
  zondag 11 januari 2026 @ 18:45:11 #189
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_219811998
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:38 schreef Wantie het volgende:
Ik wel.
De eerste reflex is uit de weg gaan.

En niet je telefoon in de andere hand nemen zodat je je pistool kunt pakken, en daarna uit de weg gaan.
Op beeld is te zien dat hij zijn pistool al greep voordat de auto op gang komt km naar voren te rijden.
Omdat ICE vaker vijandig wordt bejegend dus niet verrassend dat de agenten enige voorzorgsmaatregelen nemen. Zeker in een land waar wapens in vrije omloop zijn en ze zo kunnen worden beschoten.
enkelband
pi_219812016
Deze denkt vast dat oproep tot moord slechts een mening is. Beschermd door de 1st amendement |:(

twitter
pi_219812030
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:45 schreef recidivist het volgende:

[..]
Omdat ICE vaker vijandig wordt bejegend dus niet verrassend dat de agenten enige voorzorgsmaatregelen nemen. Zeker in een land waar wapens in vrije omloop zijn en ze zo kunnen worden beschoten.
Hadden ze die maar voldoende genomen.

Dan had die agent niet voor die auto gestaan terwijl zijn collega haar probeerde te arresteren. Was zij waarschijnlijk nog steeds (zeer strafbaar en fout!) weggereden. En dan was de politie diezelfde dag nog aan haar deur geweest om haar te arresteren, zonder dat er enige wapens (pistolen, auto's) in die situatie betrokken waren. Want nummerbord en camerabeelden.

Is het daarmee hun schuld dat zij iets stoms doet? Nee.

Maar meer voorzorgsmaatregelen vanuit ICE hadden dit resultaat absoluut kunnen voorkomen:

Niet voor een rijdende auto staan op het moment dat je de bestuurder als verdachte behandelt.
pi_219812047
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:50 schreef probeer het volgende:

[..]
Hadden ze die maar voldoende genomen.

Dan had die agent niet voor die auto gestaan terwijl zijn collega haar probeerde te arresteren. Was zij waarschijnlijk nog steeds (zeer strafbaar en fout!) weggereden. En dan was de politie diezelfde dag nog aan haar deur geweest om haar te arresteren, zonder dat er enige wapens (pistolen, auto's) in die situatie betrokken waren. Want nummerbord en camerabeelden.

Is het daarmee hun schuld dat zij iets stoms doet? Nee.

Maar meer voorzorgsmaatregelen vanuit ICE hadden dit resultaat absoluut kunnen voorkomen.
Goed beleid had ervoor gezorgd dat deze situatie helemaal niet was voorgekomen. En ook alle andere ellende rondom ICE niet.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_219812052
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:45 schreef recidivist het volgende:

[..]
Omdat ICE vaker vijandig wordt bejegend dus niet verrassend dat de agenten enige voorzorgsmaatregelen nemen.
Zoals voor een auto gaan staan die bezig is om weg te vluchten.

quote:
Zeker in een land waar wapens in vrije omloop zijn en ze zo kunnen worden beschoten.
Uit de hele aanpak blijkt totaal niet dat de ICE agenten voorzorgmaatregelen hebben genomen om te voorkomen dat er een onveilige situatie ontstaat.

Dan hadden ze wel afstand gehouden van het voertuig totdat de vrouw was uitgestapt, of geëist dat ze de sleutels uit de auto gooit om te voorkomen dat ze weg vlucht.

Je gaat zeker niet voor of achter de auto staan.
Of aan het portier lopen trekken.

De schutter is notabene enkele maanden geleden 100 meter meegesleurd met een auto toen hij het raam had ingeslagen en via het venster de bestuurder uit de auto probeerde te trekken.
Die reed vervolgens ook weg, met alle gevolgen van dien.

En dan gaat diezelfde agent voor de auto staan terwijl zijn collega probeert de auto te openen om de bestuurder uit de auto te trekken...

Wat is dan de voorzorgsmaatregel?
Schieten als de auto op hem in rijdt?

De auto reed na 3 schoten nog steeds door. Als een ongeleid projectiel omdat de bestuurder levensgevaarlijk verwond is.

Stel dat er recht op de agent was ingereden: denk je dat die kogel had voorkomen dat de auto over hem heen rijdt?

Hij heeft het geluk gehad dat de auto naar rechts ging, ipv vol op hem in reed.
pi_219812059
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:48 schreef Ali_boo het volgende:
Deze denkt vast dat oproep tot moord slechts een mening is. Beschermd door de 1st amendement |:(

[ x ]
Dat domme geschreeuw is ook een nationale ziekte daar. Zit er iets in het water?
pi_219812072
<Knip> doet eigenlijk een X post dump en refresht dan als een malle dit topic voor de reacties. Lekkere zondagavond pik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jippie op 11-01-2026 19:16:31 ]
pi_219812082
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2026 18:48 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Hè, opeens zijn er grenzen aan de vrijheid van meningsuiting...
pi_219812101
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je kunt dus niet zelf een mening formuleren...

Overigens gaat het bij de eerste zin al mis: ze probeerde niet om te draaien, maar blokkeerde de weg om ICE te traineren.
Onze meningen zijn irrelevant Wantie, de rechter zal beslissen of het noodweer was of niet. Als het uberhaupt tot een case komt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219812182
twitter

De ICE agent gaat ondertussen door een hel, Tom Homan hier bij Dr Phil.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 11 januari 2026 @ 19:19:53 #199
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219812240
quote:
11s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:14 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

De ICE agent gaat ondertussen door een hel, Tom Homan hier bij Dr Phil.
Tja, dat viel natuurlijk wel te verwachten. Velen willen hem natuurlijk aan de spreekwoordelijke (of letterlijk) galg zien. Het is te hopen dat de ICE agenten de bescherming krijgen die men verdient voor het fantastische werk dat ze doen. Het is tevens te hopen dat er komende jaren nog veel illegale migranten met harde hand uit het land mogen worden gezet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219812241
quote:
10s.gif Op zondag 11 januari 2026 19:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Onze meningen zijn irrelevant Wantie, de rechter zal beslissen of het noodweer was of niet. Als het uberhaupt tot een case komt.
Ah, nu verander je het onderwerp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')