En die vissen worden dus mega hequote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat aquarium is niet zo duur, maar er gaat een godsvermogen in aan planten, huisjes en voeding zeg. En er zit nog geen vis in!
Vergeet die garnalen en slakken! Voor je het weet zit je bak vol.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag een beetje ingericht. Moet nu 2 weken indraaien. Moeten wat goede bacteriën ingroeien enzo. (zit ook bacterie-starter in). En de planten moeten even goed groeien. Daarna kan ik het water laten testen en mogen er tropische vissen in![]()
We hebben bedacht dat er een paar garnalen, wat slakken, zo'n raamzuiger en wat guppies inkomen![]()
[ afbeelding ]
en Spongebobquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag een beetje ingericht. Moet nu 2 weken indraaien. Moeten wat goede bacteriën ingroeien enzo. (zit ook bacterie-starter in). En de planten moeten even goed groeien. Daarna kan ik het water laten testen en mogen er tropische vissen in![]()
We hebben bedacht dat er een paar garnalen, wat slakken, zo'n raamzuiger en wat guppies inkomen![]()
[ afbeelding ]
En vaak schoonmaken, ieder weekend weer. Want die vissen kunnen behoorlijk poepen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat aquarium is niet zo duur, maar er gaat een godsvermogen in aan planten, huisjes en voeding zeg. En er zit nog geen vis in!
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:54 schreef mario390 het volgende:
en nederlandse nu bij florianshow en marco stanbacker ofzo
het is zelfs Krusty Krabquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
is dat zoiets als gefrituurd?
kinderen zijn duurder tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:55 schreef Stoorzendert het volgende:
Nee, van die nano visjes. Guppies enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En die vissen worden dus mega he
Die worden op geslacht verkocht geloof ik. Dus je koop alleen mannetjesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeet die garnalen en slakken! Voor je het weet zit je bak vol.
Nanovisjes planten zich wel snel voort geloof ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, van die nano visjes. Guppies enzo
slakken zijn hermafrodietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die worden op geslacht verkocht geloof ik. Dus je koop alleen mannetjes
nooit van gehoordquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de zanger van julie marco stanvarder
Ja, maar dat doen we dus samen. De kinderen wilde een huisdierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:58 schreef devzero het volgende:
[..]
En vaak schoonmaken, ieder weekend weer. Want die vissen kunnen behoorlijk poepen.
misschien ff mee gaan in de vibe van t gesprek marioquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de zanger van julie marco stanvarder
Schone sokkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
@:KissingBird
sorry hoor, de sokken vliegen hier weer om je oren
Jaquote:
vissen hoef je niet uit te latenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
JaMaar wel leuk om ze ergens voor te laten zorgen. Beter dan een cavia of een hond
Die worden gesorteerd op geslacht, dus als het goed is nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nanovisjes planten zich wel snel voort geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |