Dat is zoutwater. Dat is pas werk! En duurquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:10 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik hoop volgende week eindelijk anemoonvissen in mijn aquarium te kunnen mikken
Dat zijn anemoonvisjesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is zoutwater. Dat is pas werk! En duurHeb je ook nemo-visjes? (clownvis)
Owwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat zijn anemoonvisjes![]()
Maar nu zit er nog niks in, ben al 3 maanden bezig om goede waterwaardes te krijgen
kan je eens een keertje de namen eens 100% correct typen of heb je dyslexie?quote:
niet alleen dyslexie geloof ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je eens een keertje de namen eens 100% correct typen of heb je dyslexie?
Dat laatste is overigens niet weerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Black mollies, neon tetras. Beetje de tropische vissen die je in een standaard nederlandse dierenwinkel kunt kopen. Ik heb nooit goudvissen gehad.
hij heet schlussmaker hij makt veel schlussquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
kan je eens een keertje de namen eens 100% correct typen of heb je dyslexie?
oke ik weet het zeker. Jij bent een act. Een AI-bot.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heet schlussmaker hij makt veel schluss
al gepostquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
de toch Bekijk deze YouTube-video
Andere tijden denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oke, dat is wel werk.
Wel netjes geregeld hier bij het lokale tuincentrum. Ik heb een testflesje meegekregen wat ik over 2 weken in moet leveren, en ik krijg alleen vissen mee als de test goed is. Anders mag ik daar niks kopen.
Niks van te zeggen, netjes vind ik
Heb je nog een beetje vuurwerk geknald met o&n? In Oostenrijk is dat niet mis wat je kunt kopen toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
neujjquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je toch kennen is nederlandsequote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
oke ik weet het zeker. Jij bent een act. Een AI-bot.
armani makt auch viel schlussquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of het verboden is, maar chef aquarium is vrij streng hier in het lokale tuincentrumquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Andere tijden denk ikWant ik wees gewoon een paar vissen aan, kreeg ze in een zakje (met wat water) mee en de instructie om ze niet direct zo het aquarium in te gooien
nog alle tijd dus om een wanstaltige nederlandstalige hit te scorenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
dacht dat die marco schuitmaker middelbare leeftijd was, is die bijna 10 jaar jonger dan ik
nee jantjetjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
wie is die linker?
Victor Reinier
die ken ik wel
mally zegt zij kennt hem nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
dacht dat die marco schuitmaker middelbare leeftijd was, is die bijna 10 jaar jonger dan ik
Geweldig programmaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:18 schreef maily het volgende:
[..]
nee nee die linker is van Lucky Letters
ik las afgetrokkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je nog Sylvester afgestoken?
ik schiess nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je nog Sylvester afgestoken?
Mijn ouders hadden nog ergens een glazen bak. Ik had van hout een soort van deksel gemaakt, waarin ik een TL-achtig lampje had gemonteerd. Daarnaast nog een pomp + waterfilter, en een verwarmingselement, en klaar. Ik weet niet meer precies wat voor bodembedekking ik had gebruikt: waarschijnlijk zand uit de zandbak en daar van dat speciale grind op. De planten en vissen hebben het jaren overleeft, dus kennelijk deed ik toch wat goedquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of het verboden is, maar chef aquarium is vrij streng hier in het lokale tuincentrum![]()
hier zijn de kolen grootquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:30 schreef devzero het volgende:
De kolen zijn behoorlijk heet, dus eerst een zoete aardappel er op en over 20 minuten de vis
Tijd voor een Blokker to Go op stations! Voor het geval je nog even je overhemd wil strijken in de treinquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
Op stations gaan ze Bakker Bart to Go openen
Die kun je bij je pasta doen. Mario heeft vast wel een receptquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier zijn de kolen groot
https://nos.nl/artikel/25(...)-kolen-van-paar-kilo
er zijn wel lingeriewinkels op het station dus dat kan er ook wel bijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd voor een Blokker to Go op stations! Voor het geval je nog even je overhemd wil strijken in de trein
Is het im Oostenrijk ook koud nu? Hier -5°Cquote:
Dit is geil!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn wel lingeriewinkels op het station dus dat kan er ook wel bij
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:35 schreef mario390 het volgende:
hier ook minus 5 , normal is het wat kouder
Vandaar dat @MizzezAmy altijd met de trein wil reizenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
er zijn wel lingeriewinkels op het station dus dat kan er ook wel bij
Toch niet relaxed passen als over 5 minuten je trein gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Vandaar dat @:mizzezamy altijd met de trein wil reizen
Dat doet hij standaard als er niemand op zijn bericht heeft gereageerd. Na 3x vraagt hij waarom niemand het gelezen heeft.quote:
Gewoon passen in de trein, en als het niet goed zit, dan gewoon bij het volgende station inwisselenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toch niet relaxed passen als over 5 minuten je trein gaat
haha dank voor deze introductie. Het helpt om reacties te krijgen als je iets post waar mensen ook iets mee kunnen is mijn ervaringquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat doet hij standaard als er niemand op zijn bericht heeft gereageerd. Na 3x vraagt hij waarom niemand het gelezen heeft.
Je went eraan
Gaat nog naar -10 schijnbaar hier. Modellen zijn wat verdeelt. Vieleicht kommen der rayonfürhers nog samenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:35 schreef mario390 het volgende:
hier ook minus 5 , normal is het wat kouder
haha een slipje passen dat al 4 mensen voor je aan hebben gehad. Echt euh ja hygienischquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon passen in de trein, en als het niet goed zit, dan gewoon bij het volgende station inwisselen
Na 3x gaat het voor veel geld weg op https://gedragenondergoed.nlquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
haha een slipje passen dat al 4 mensen voor je aan hebben gehad. Echt euh ja hygienisch
En ook nog gewoon clicken hequote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 3x gaat het voor veel geld weg op https://gedragenondergoed.nl
keine Mutti witzen!quote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Welke van deze is mutti Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |