ik las afgetrokkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je nog Sylvester afgestoken?
ik schiess nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb je nog Sylvester afgestoken?
Mijn ouders hadden nog ergens een glazen bak. Ik had van hout een soort van deksel gemaakt, waarin ik een TL-achtig lampje had gemonteerd. Daarnaast nog een pomp + waterfilter, en een verwarmingselement, en klaar. Ik weet niet meer precies wat voor bodembedekking ik had gebruikt: waarschijnlijk zand uit de zandbak en daar van dat speciale grind op. De planten en vissen hebben het jaren overleeft, dus kennelijk deed ik toch wat goedquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet of het verboden is, maar chef aquarium is vrij streng hier in het lokale tuincentrum![]()
hier zijn de kolen grootquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:30 schreef devzero het volgende:
De kolen zijn behoorlijk heet, dus eerst een zoete aardappel er op en over 20 minuten de vis
Tijd voor een Blokker to Go op stations! Voor het geval je nog even je overhemd wil strijken in de treinquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
Op stations gaan ze Bakker Bart to Go openen
Die kun je bij je pasta doen. Mario heeft vast wel een receptquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier zijn de kolen groot
https://nos.nl/artikel/25(...)-kolen-van-paar-kilo
er zijn wel lingeriewinkels op het station dus dat kan er ook wel bijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 23:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijd voor een Blokker to Go op stations! Voor het geval je nog even je overhemd wil strijken in de trein
Is het im Oostenrijk ook koud nu? Hier -5°Cquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |