Geen probleem. Veel plezier.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:03 schreef Fogel het volgende:
Sorry @:melting maar ik ben even Sjaak afhaak. Vriendin wil een of ander muziekprogramma op tv zien. Dat programma vind ik zelf ook ok
Misschien tot later?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:03 schreef Fogel het volgende:
Sorry @:melting maar ik ben even Sjaak afhaak. Vriendin wil een of ander muziekprogramma op tv zien. Dat programma vind ik zelf ook ok
"Hver gang vi møtes" gok ik maar zoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:03 schreef Fogel het volgende:
quote:
Ik was toevallig vandaag nog in de Kets (bijnaam van Kaatsheuvel (Efteling)quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:05 schreef livelink het volgende:
Dit zullen The Cats wel zijn met Will I be wrong
Alle opnames van The Cats die het nooit tot een album of b-kantje schopten, kun je als Af-Kets alsnog uitbrengenquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alle opnames van The Cats die het nooit tot een album of b-kantje schopten, kun je als Af-Kets alsnog uitbrengen
Was het niet vreselijk koud.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik was toevallig vandaag nog in de Kets (bijnaam van Kaatsheuvel (Efteling))
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Melting het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het nummer hierna wel eens de grote doorbraak kan zijn.
Het was alsof mijn tenen eraf vroren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Was het niet vreselijk koud.
Hier is de gevoelstemperatuur-10 tot -15
Mmm, het is wel een erg simpele tekst hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:07 schreef Melting het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat het nummer hierna wel eens de grote doorbraak kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |