Behalve een extra doorgang in de slaapkamer naar de badkamer, een kwartslag draaien van het bad tbv een inloopdouche is er letterlijk niets veranderd aan het huis. Ons orgel stond erg nog, onze lamellen hingen er nog, onze vijver is er nog, de keuken die er destijds in is gekomen is er nog. De parketvloer ligt er nog steeds in. Wel leuk om dat zo te zien.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Het huis waar Symph is opgegroeid stond onlangs op Funda te koop, de eigenaar die het van hen heeft gekocht destijds had er in die ruim 30 jaar bijna niks aan veranderd, zelfs de gordijnen hingen er nog. Zitten we die foto’s te kijken, zegt Symph: en daar stond bij ons het orgel… euh schat, dat orgel staat er nog
Maar die orgel zat bij de prijs inbegrepen dus?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Behalve een extra doorgang in de slaapkamer naar de badkamer, een kwartslag draaien van het bad tbv een inloopdouche is er letterlijk niets veranderd aan het huis. Ons orgel stond erg nog, onze lamellen hingen er nog, onze vijver is er nog, de keuken die er destijds in is gekomen is er nog. De parketvloer ligt er nog steeds in. Wel leuk om dat zo te zien.
Gek lijkt me dat. De mensen die het huis kochten waar ik opgegroeid ben hebben het volledig gestoffeerd en gemeubileerd overgenomen en zo gelaten, mijn zusje is er een tijdje later nog geweest en zei: er staat nu een hondenmand naast de kast, maar verder is het alsof wij er nog wonenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het huis waar ik ben opgegroeid stond ook vrij recent (2 jaar terug oid) op Funda. Maar dat hadden ze wel helemaal veranderd..... Vond ik best jammer.
Mijn ouders gingen emigreren naar Amerika en het orgel kon niet mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:34 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar die orgel zat bij de prijs inbegrepen dus?
Ja. ik heb er ook wel eens post moeten bezorgen toen mijn vader er al niet meer woonde. Best apart.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gek lijkt me dat. De mensen die het huis kochten waar ik opgegroeid ben hebben het volledig gestoffeerd en gemeubileerd overgenomen en zo gelaten, mijn zusje is er een tijdje later nog geweest en zei: er staat nu een hondenmand naast de kast, maar verder is het alsof wij er nog wonen
Ik zag van de week dat deze nog in het appartement van mijn vader in de kast ligt.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met zo'n typische klok ook... Zoiets hing vroeger ook bij ons thuis.
Ja zo’n vreselijke klokquote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met zo'n typische klok ook... Zoiets hing vroeger ook bij ons thuis.
Naar een antiekwinkel ofzo? of wil je hem zelf houden?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag van de week dat deze nog in het appartement van mijn vader in de kast ligt.
Toch maar eens bedenken wat we er mee willen doen.
Ik wil hem niet. Misschien mijn broers.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Naar een antiekwinkel ofzo? of wil je hem zelf houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |