'de een of andere manier'.. is dat in de trand van 'het is van een vrachtwagen gevallen' ?quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:38 schreef Funeste het volgende:
Ik heb op een of andere manier de Lego Harry Potter auto gekregen, hoe lang duurt zoiets in elkaar zetten?
Compleet legaal maar ik heb nog nooit iets van lego gebouwdquote:Op woensdag 21 januari 2026 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
'de een of andere manier'.. is dat in de trand van 'het is van een vrachtwagen gevallen' ?
Is dat het kleine setje van de vliegende blauwe auto? Mijn kinderen deden daar een half uurtje ofzo over, dus reken op een minuut of 20 a 30.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:38 schreef Funeste het volgende:
Ik heb op een of andere manier de Lego Harry Potter auto gekregen, hoe lang duurt zoiets in elkaar zetten?
https://www.lego.com/nl-n(...)ng-ford-anglia-76470quote:Op donderdag 22 januari 2026 00:33 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is dat het kleine setje van de vliegende blauwe auto? Mijn kinderen deden daar een half uurtje ofzo over, dus reken op een minuut of 20 a 30.
Ik vind die poppetjes echt zoooo lelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 00:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)ng-ford-anglia-76470
Deze heb je nu ook. Daar ben je wel iets langer mee bezig
Simon is precies zo, die vindt het bouwen echt helemaal te gek, maar eenmaal gebouwd staat het bouwwerk maar te staan en stof te vangen. Spelen doet hij er niet mee. Zelf iets bouwen doet hij soms, maar kijkt er dan ook vervolgens niet meer naar om. Beetje jammer van die dure lego die hij heeft. Zelf heb ik niet echt wat met lego.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:00 schreef exode het volgende:
[..]
Huren is ook fijn voor zoon, die is gek op Harry Potter en bouwt graag Lego. Na het bouwen kijkt hij er niet meer naar om. En er zijn nogal wat HP setjes te koop en vooral dure. Ik denk dat ik het huren gewoon eens ga testen, zo duur is een abonnement niet dus laagdrempelig uitproberen.
B heeft ook wel de leeftijd dat spelen steeds meer verdwijnt. Of in ieder geval spelen met Lego.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:10 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Simon is precies zo, die vindt het bouwen echt helemaal te gek, maar eenmaal gebouwd staat het bouwwerk maar te staan en stof te vangen. Spelen doet hij er niet mee. Zelf iets bouwen doet hij soms, maar kijkt er dan ook vervolgens niet meer naar om. Beetje jammer van die dure lego die hij heeft. Zelf heb ik niet echt wat met lego.
Wij overwegen ook huren voor de echt grote sets (Simon wil graag die hele grote set van Star Wars bouwen), ook Bouwsteenwinkel in Bussum op het oog. Een vriendin van ons heeft daar goede ervaringen mee.
Grote set. Hij is al bijna in elkaar ookquote:Op donderdag 22 januari 2026 00:33 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is dat het kleine setje van de vliegende blauwe auto? Mijn kinderen deden daar een half uurtje ofzo over, dus reken op een minuut of 20 a 30.
Begin van een Harry Potter LEGO verzameling hehe.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 13:50 schreef Funeste het volgende:
[..]
Grote set. Hij is al bijna in elkaar ook
Voor een keertje wel leuk maar ik had opgezocht wat dat ding normaal kost en dat is het me een paar uurtjes lol niet waardquote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Begin van een Harry Potter LEGO verzameling hehe.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:26 schreef Funeste het volgende:
[..]
Voor een keertje wel leuk maar ik had opgezocht wat dat ding normaal kost en dat is het me een paar uurtjes lol niet waard
Dat is wel een beetje het probleem van alle legoquote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:26 schreef Funeste het volgende:
[..]
Voor een keertje wel leuk maar ik had opgezocht wat dat ding normaal kost en dat is het me een paar uurtjes lol niet waard
afbreken en via bv rebrickable alternatieve bouwinstructies vindenquote:Op vrijdag 23 januari 2026 14:26 schreef Funeste het volgende:
[..]
Ik sport er recht tegenover dus het is makkelijk binnenwippen. Maar ze zeiden dat ze het gewoonweg niet binnen hebben gekregen. Jammer want deze serie willen we graag compleet hebben.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 15:24 schreef FlyingFish het volgende:
Kruidvat heeft de folderaanbiedingen vrijwel nooit of ze verkopen alles in 1 keer aan de eerste klant, en dat is vaak al voor de folder daadwerkelijk in gaat. Ik ben gestopt met daarvoor naar de winkel gaan, zelfs nu er een Kruidvat in het winkelcentrum om de hoek zit.
Kruidvat heeft Lego Harry Potter figuren?quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:27 schreef exode het volgende:
[..]
Ik sport er recht tegenover dus het is makkelijk binnenwippen. Maar ze zeiden dat ze het gewoonweg niet binnen hebben gekregen. Jammer want deze serie willen we graag compleet hebben.
Nee, de nieuwe minifigs serie.quote:Op vrijdag 23 januari 2026 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kruidvat heeft Lego Harry Potter figuren?
Ik zal morgen even kijken in het dorp hier. Moet toch naar de bakker die er naast zit.
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als echte Lego-fan wil je dit hebben toch? Ik bedoel hoe fijn het wel niet is om eens pijnvrij met je voeten te gaan staan in Lego.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
Ik hou van Crocs, ik hou van lego, maar dit gaat zelfs mij te verquote:Op vrijdag 23 januari 2026 18:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als echte Lego-fan wil je dit hebben toch? Ik bedoel hoe fijn het wel niet is om eens pijnvrij met je voeten te gaan staan in Lego.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |