Vinted al eens geprobeerd? Ik heb een paar van die GWPs daar verkocht, werkt misschien minder goed voor grote sets.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:42 schreef exode het volgende:
[..]
Ik zie dat ze verzenden en wat ik prettig vind; een abonnement en vervolgens gewoon losse sets huren wanneer dat uitkomt. Dank je wel.
Troel en FF, ik vind kopen en verkopen echt gedoe. Zeker omdat onze zolder inmiddels aardig vol staat met oa Lego![]()
Toevallig net de wooden duck verkocht maar dat heeft wel een paar maanden geduurd.
Voor Home Alone zet ik vooralsnog in op 200 Euro, is zonder doos en zonder boekje. Je krijgt er wel koffie bij als je ophaalt FF en je hoeft geen entree te betalen om onze Lego collectie te zien.
Nee nog niet, ik ben volledig onbekend met Vinted.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vinted al eens geprobeerd? Ik heb een paar van die GWPs daar verkocht, werkt misschien minder goed voor grote sets.
Ik ben nog aan het twijfelen. Maar blijkbaar komt er ook een pikachu apart uit. denk dat ik deze ga kopen. Want hier in België is die ¤650quote:Op maandag 12 januari 2026 17:44 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel echt fucking vet maar pff wat een centjes.
[..]
Ja klopt en Eevee ook.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen. Maar blijkbaar komt er ook een pikachu apart uit. denk dat ik deze ga kopen. Want hier in België is die ¤650
geinig.. ik hoop dit jaar te beginnen aan het grote kasteel (Lion Knights' Castle)quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh vreemd zeg. Thanks!
Het is het 3 in 1 Lego Creator Middeleeuws kasteel.
Je bent al te laat toch voor de pre-order. Misschien nog een kans bij de launch.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het twijfelen. Maar blijkbaar komt er ook een pikachu apart uit. denk dat ik deze ga kopen. Want hier in België is die ¤650
Die ziet er ook echt heel gaaf uit, 5x zoveel stukjes ook echt. Moet wel een mega kasteel zijnquote:Op dinsdag 13 januari 2026 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
geinig.. ik hoop dit jaar te beginnen aan het grote kasteel (Lion Knights' Castle)
ja, het was er 1 waar ik sinds release al over twijfelde, maar vlak voordat hij eruitging toch maar overstag gegaan..quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Die ziet er ook echt heel gaaf uit, 5x zoveel stukjes ook echt. Moet wel een mega kasteel zijn
Ik weet het, maar dat is dus de reden dat ik voor huren zal gaan en niet voor kopen en weer verkopen.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 23:37 schreef FlyingFish het volgende:
Jammer dat er geen boekje bij zit Exode, anders had ik wel interesse gehad. Hier bouwen ze liever met boekjes.
Ik heb bij alles wat ik op marktplaats zet dat ik geen haast heb met verkopen. Na de eerste keer verlengen zal ik evt wat in prijs. Zeker met Lego moet je soms net even geluk hebben met de juiste koper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
'de een of andere manier'.. is dat in de trand van 'het is van een vrachtwagen gevallen' ?quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:38 schreef Funeste het volgende:
Ik heb op een of andere manier de Lego Harry Potter auto gekregen, hoe lang duurt zoiets in elkaar zetten?
Compleet legaal maar ik heb nog nooit iets van lego gebouwdquote:Op woensdag 21 januari 2026 23:16 schreef TLC het volgende:
[..]
'de een of andere manier'.. is dat in de trand van 'het is van een vrachtwagen gevallen' ?
Is dat het kleine setje van de vliegende blauwe auto? Mijn kinderen deden daar een half uurtje ofzo over, dus reken op een minuut of 20 a 30.quote:Op woensdag 21 januari 2026 22:38 schreef Funeste het volgende:
Ik heb op een of andere manier de Lego Harry Potter auto gekregen, hoe lang duurt zoiets in elkaar zetten?
https://www.lego.com/nl-n(...)ng-ford-anglia-76470quote:Op donderdag 22 januari 2026 00:33 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Is dat het kleine setje van de vliegende blauwe auto? Mijn kinderen deden daar een half uurtje ofzo over, dus reken op een minuut of 20 a 30.
Ik vind die poppetjes echt zoooo lelijk.quote:Op donderdag 22 januari 2026 00:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)ng-ford-anglia-76470
Deze heb je nu ook. Daar ben je wel iets langer mee bezig
Simon is precies zo, die vindt het bouwen echt helemaal te gek, maar eenmaal gebouwd staat het bouwwerk maar te staan en stof te vangen. Spelen doet hij er niet mee. Zelf iets bouwen doet hij soms, maar kijkt er dan ook vervolgens niet meer naar om. Beetje jammer van die dure lego die hij heeft. Zelf heb ik niet echt wat met lego.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 14:00 schreef exode het volgende:
[..]
Huren is ook fijn voor zoon, die is gek op Harry Potter en bouwt graag Lego. Na het bouwen kijkt hij er niet meer naar om. En er zijn nogal wat HP setjes te koop en vooral dure. Ik denk dat ik het huren gewoon eens ga testen, zo duur is een abonnement niet dus laagdrempelig uitproberen.
B heeft ook wel de leeftijd dat spelen steeds meer verdwijnt. Of in ieder geval spelen met Lego.quote:Op donderdag 22 januari 2026 12:10 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Simon is precies zo, die vindt het bouwen echt helemaal te gek, maar eenmaal gebouwd staat het bouwwerk maar te staan en stof te vangen. Spelen doet hij er niet mee. Zelf iets bouwen doet hij soms, maar kijkt er dan ook vervolgens niet meer naar om. Beetje jammer van die dure lego die hij heeft. Zelf heb ik niet echt wat met lego.
Wij overwegen ook huren voor de echt grote sets (Simon wil graag die hele grote set van Star Wars bouwen), ook Bouwsteenwinkel in Bussum op het oog. Een vriendin van ons heeft daar goede ervaringen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |