abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2026 @ 13:45:44 #76
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_219825042
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 09:42 schreef exode het volgende:

[..]
Ik zie dat ze verzenden en wat ik prettig vind; een abonnement en vervolgens gewoon losse sets huren wanneer dat uitkomt. Dank je wel.

Troel en FF, ik vind kopen en verkopen echt gedoe. Zeker omdat onze zolder inmiddels aardig vol staat met oa Lego :o
Toevallig net de wooden duck verkocht maar dat heeft wel een paar maanden geduurd.

Voor Home Alone zet ik vooralsnog in op 200 Euro, is zonder doos en zonder boekje. Je krijgt er wel koffie bij als je ophaalt FF en je hoeft geen entree te betalen om onze Lego collectie te zien. ;)
Vinted al eens geprobeerd? Ik heb een paar van die GWPs daar verkocht, werkt misschien minder goed voor grote sets.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_219825138
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:45 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Vinted al eens geprobeerd? Ik heb een paar van die GWPs daar verkocht, werkt misschien minder goed voor grote sets.
Nee nog niet, ik ben volledig onbekend met Vinted.
Maar goed, ik heb nu alleen Home Alone te koop staan en twijfel dus nog over de boomhut en de GWP het jaar van het paard.

Huren is ook fijn voor zoon, die is gek op Harry Potter en bouwt graag Lego. Na het bouwen kijkt hij er niet meer naar om. En er zijn nogal wat HP setjes te koop en vooral dure. Ik denk dat ik het huren gewoon eens ga testen, zo duur is een abonnement niet dus laagdrempelig uitproberen.
pi_219825893
Bugs Bunny is binnen :D :D

Maar ik ben eerst nog met de Technic vuilniswagen bezig
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator dinsdag 13 januari 2026 @ 22:03:19 #79
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_219828848
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 17:44 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel echt fucking vet maar pff wat een centjes.
[..]

Ik ben nog aan het twijfelen. Maar blijkbaar komt er ook een pikachu apart uit. denk dat ik deze ga kopen. Want hier in België is die ¤650
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  roze dinsdag 13 januari 2026 @ 22:03:48 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219828854
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben nog aan het twijfelen. Maar blijkbaar komt er ook een pikachu apart uit. denk dat ik deze ga kopen. Want hier in België is die ¤650
Ja klopt en Eevee ook.
Your beauty never ever scared me.
pi_219829079
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 13:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh vreemd zeg. Thanks!
Het is het 3 in 1 Lego Creator Middeleeuws kasteel.
geinig.. ik hoop dit jaar te beginnen aan het grote kasteel (Lion Knights' Castle)
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_219829259
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Je bent al te laat toch voor de pre-order. Misschien nog een kans bij de launch.
pi_219829390
Jammer dat er geen boekje bij zit Exode, anders had ik wel interesse gehad. Hier bouwen ze liever met boekjes.

Ik heb bij alles wat ik op marktplaats zet dat ik geen haast heb met verkopen. Na de eerste keer verlengen zal ik evt wat in prijs. Zeker met Lego moet je soms net even geluk hebben met de juiste koper.
pi_219829440
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 22:33 schreef mschol het volgende:

[..]
geinig.. ik hoop dit jaar te beginnen aan het grote kasteel (Lion Knights' Castle)
Die ziet er ook echt heel gaaf uit, 5x zoveel stukjes ook echt. Moet wel een mega kasteel zijn :7
blablablabla
pi_219829515
In februari te koop, de Golden Retriever puppy O+

https://www.bricktastic.n(...)ver-puppy-opgedoken/
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_219829677
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Die ziet er ook echt heel gaaf uit, 5x zoveel stukjes ook echt. Moet wel een mega kasteel zijn :7
ja, het was er 1 waar ik sinds release al over twijfelde, maar vlak voordat hij eruitging toch maar overstag gegaan..

gemiddelde setgrootte zal hier ergens tussen de 1500-3000 stukjes liggen gok ik :+ :@
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_219846805
Zelda's Next Lego Set Might Have Been Leaked, Here's A First Look
https://www.nintendolife.(...)d-heres-a-first-look

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_219846831
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 23:37 schreef FlyingFish het volgende:
Jammer dat er geen boekje bij zit Exode, anders had ik wel interesse gehad. Hier bouwen ze liever met boekjes.

Ik heb bij alles wat ik op marktplaats zet dat ik geen haast heb met verkopen. Na de eerste keer verlengen zal ik evt wat in prijs. Zeker met Lego moet je soms net even geluk hebben met de juiste koper.
Ik weet het, maar dat is dus de reden dat ik voor huren zal gaan en niet voor kopen en weer verkopen.
pi_219867473
Ik heb vandaag het Frans Café gekocht, het was zo leeg in de kast zonder mijn Winter Village ;(
Binnenkort maar starten met bouwen *O*
pi_219867503
Bugs Bunny is af

Erg leuk :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 21 januari 2026 @ 22:38:30 #91
511688 Funeste
Une clarté cruelle
pi_219895606
Ik heb op een of andere manier de Lego Harry Potter auto gekregen, hoe lang duurt zoiets in elkaar zetten?
pi_219895856
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:38 schreef Funeste het volgende:
Ik heb op een of andere manier de Lego Harry Potter auto gekregen, hoe lang duurt zoiets in elkaar zetten?
'de een of andere manier'.. is dat in de trand van 'het is van een vrachtwagen gevallen' ?

o|O
  woensdag 21 januari 2026 @ 23:42:37 #93
511688 Funeste
Une clarté cruelle
pi_219895941
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2026 23:16 schreef TLC het volgende:

[..]
'de een of andere manier'.. is dat in de trand van 'het is van een vrachtwagen gevallen' ?

o|O
Compleet legaal maar ik heb nog nooit iets van lego gebouwd
pi_219896034
quote:
1s.gif Op woensdag 21 januari 2026 22:38 schreef Funeste het volgende:
Is dat het kleine setje van de vliegende blauwe auto? Mijn kinderen deden daar een half uurtje ofzo over, dus reken op een minuut of 20 a 30.
pi_219896040
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 00:33 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Is dat het kleine setje van de vliegende blauwe auto? Mijn kinderen deden daar een half uurtje ofzo over, dus reken op een minuut of 20 a 30.
https://www.lego.com/nl-n(...)ng-ford-anglia-76470

Deze heb je nu ook. Daar ben je wel iets langer mee bezig
  roze donderdag 22 januari 2026 @ 10:21:02 #96
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219897345
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 00:39 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
https://www.lego.com/nl-n(...)ng-ford-anglia-76470

Deze heb je nu ook. Daar ben je wel iets langer mee bezig
Ik vind die poppetjes echt zoooo lelijk. :@ Dit past ook echt totaal niet bij de rest van mijn HP LEGO.
Your beauty never ever scared me.
pi_219898205
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2026 14:00 schreef exode het volgende:

[..]
Huren is ook fijn voor zoon, die is gek op Harry Potter en bouwt graag Lego. Na het bouwen kijkt hij er niet meer naar om. En er zijn nogal wat HP setjes te koop en vooral dure. Ik denk dat ik het huren gewoon eens ga testen, zo duur is een abonnement niet dus laagdrempelig uitproberen.
Simon is precies zo, die vindt het bouwen echt helemaal te gek, maar eenmaal gebouwd staat het bouwwerk maar te staan en stof te vangen. Spelen doet hij er niet mee. Zelf iets bouwen doet hij soms, maar kijkt er dan ook vervolgens niet meer naar om. Beetje jammer van die dure lego die hij heeft. Zelf heb ik niet echt wat met lego.

Wij overwegen ook huren voor de echt grote sets (Simon wil graag die hele grote set van Star Wars bouwen), ook Bouwsteenwinkel in Bussum op het oog. Een vriendin van ons heeft daar goede ervaringen mee.
pi_219898279
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2026 12:10 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Simon is precies zo, die vindt het bouwen echt helemaal te gek, maar eenmaal gebouwd staat het bouwwerk maar te staan en stof te vangen. Spelen doet hij er niet mee. Zelf iets bouwen doet hij soms, maar kijkt er dan ook vervolgens niet meer naar om. Beetje jammer van die dure lego die hij heeft. Zelf heb ik niet echt wat met lego.

Wij overwegen ook huren voor de echt grote sets (Simon wil graag die hele grote set van Star Wars bouwen), ook Bouwsteenwinkel in Bussum op het oog. Een vriendin van ons heeft daar goede ervaringen mee.
B heeft ook wel de leeftijd dat spelen steeds meer verdwijnt. Of in ieder geval spelen met Lego.

Zijn grote Harry Potter set staat te pronken op zijn kamer, die vindt hij echt tof. Daar kan je sowieso niet mee spelen.

De Golden retriever set wordt gekocht op 1 februari. Ik vind hem wat tegenvallen maar als Lego fans en een echte pup op komst kunnen we hem niet overslaan.
pi_219898294
Heb nu de titanic van bouwsteenwinkel. Op zich tevreden maar wel veel missende stukjes of dat ze ergens in een later zakje gestopt zijn. Gebruik nu eigen stenen en schrijf die op en bij afbreken pak ik ze weer terug. Soms wel frustrerend.
pi_219899392
Klein is ook fijn en een mooie aanvulling op mijn botanical collectie ^O^

Laat de lente maar komen ! *O* oO< ):O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')