quote:➡️ Venusaur, Charizard and Blastoise
6,838 Pieces
$649.99 / ¤649.99 / Ł579.99
---
➡️ Pikachu and Poké Ball
2,050 Pieces
$199.99 / ¤199.99 / Ł179.99
---
➡️ Eevee
587 Pieces
$59.99 / ¤59,99 / Ł54.99
---
All sets available February 27.
➡️ Gift with Purchase: Kanto Region Badge Collection
➡️ Insiders Reward: Mini Pokémon Center
O die wil ikquote:Op maandag 12 januari 2026 17:44 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel echt fucking vet maar pff wat een centjes.
[..]
Wow dat spul is echt super vet!!!quote:Op dinsdag 6 januari 2026 09:57 schreef Aether het volgende:
LEGO introduceert LEGO SMART Play
https://www.lego.com/nl-nl/smart-play
LEGO stopt sensoren, licht en speaker in interactief 2x4-blokje
https://tweakers.net/geek(...)tief-2x4-blokje.html
Hoe we het LEGOŽ SMART Play™-systeem hebben gemaakt
https://www.lego.com/nl-nl/smart-play/article/innovation
[ afbeelding ]
Ik ga het er niet aan uitgeven.quote:Op maandag 12 januari 2026 19:15 schreef over_hedge het volgende:
650 euro. Voor 10 euro aan plastic. Het is toch best bizar
goed dat ik pokemon echt helemaal niks vind.. ook geen last van FOMOquote:Op maandag 12 januari 2026 17:22 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
wel slim weer van lego
wat een geld voor de aantal steentjes die je krijgt.quote:Op maandag 12 januari 2026 17:44 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel echt fucking vet maar pff wat een centjes.
[..]
Minder dan 10 cent per steentje, is dat niet vrij normaal?quote:Op maandag 12 januari 2026 19:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
wat een geld voor de aantal steentjes die je krijgt.
Hier goede ervaring met Bouwsteenwinkel, die zit in Bussum. Maar misschien vind je dat te ver? Ze deden wel altijd aan versturen, weet niet of ze dat nog steeds doen.quote:Op maandag 12 januari 2026 13:28 schreef exode het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Lego huren?
Ik merk dat ik sets graag bouw en even neerzet maar er daarna ook weer klaar mee ben. Zo staat Home Alone alweer te koop en denk ik eraan om de boomhut ook te verkopen.
Bepaalde sets uitgesloten zoals de modulaire serie, winter village en alles van Disney. Die blijf ik lekker kopen
Maar sets zoals Zweinstein zou ik wel eens willen bouwen (samen met mijn zoon) maar daarna wil ik hem niet ergens neerzetten.
Via Google krijg je een hoop sites maar wellicht heeft iemand hier persoonlijke ervaring. (omgeving Utrecht in mijn geval)
En het zelf weer verkopen?quote:Op maandag 12 januari 2026 13:28 schreef exode het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Lego huren?
Ik merk dat ik sets graag bouw en even neerzet maar er daarna ook weer klaar mee ben. Zo staat Home Alone alweer te koop en denk ik eraan om de boomhut ook te verkopen.
Bepaalde sets uitgesloten zoals de modulaire serie, winter village en alles van Disney. Die blijf ik lekker kopen
Maar sets zoals Zweinstein zou ik wel eens willen bouwen (samen met mijn zoon) maar daarna wil ik hem niet ergens neerzetten.
Via Google krijg je een hoop sites maar wellicht heeft iemand hier persoonlijke ervaring. (omgeving Utrecht in mijn geval)
Kan het zijn dat ik de Modular buildings er niet in zie staan? Wat een ontzettend lange lijst met dozen zeg... In 1989 kon je zo'n boekje gewoon uit je hoofd leren, nu 128 pagina's...quote:Op zondag 11 januari 2026 17:20 schreef Aether het volgende:
Folder 2026 H1
https://www.lego.com/cdn/(...)0/1HY26_NL_nl-nl.pdf
je plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 00:18 schreef Elan het volgende:
Kasteel eindelijk af.
[ afbeelding ]
Neefje van 6 mee laten bouwen dus die is nu ook besmet met het virus
Ik zie dat ze verzenden en wat ik prettig vind; een abonnement en vervolgens gewoon losse sets huren wanneer dat uitkomt. Dank je wel.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:38 schreef vigier het volgende:
[..]
Hier goede ervaring met Bouwsteenwinkel, die zit in Bussum. Maar misschien vind je dat te ver? Ze deden wel altijd aan versturen, weet niet of ze dat nog steeds doen.
Mocht Homa Alone nou niet voor volgend jaar weg zijn: https://rebrickable.com/m(...)set-21330-home-alonequote:Op dinsdag 13 januari 2026 09:42 schreef exode het volgende:
[..]
Ik zie dat ze verzenden en wat ik prettig vind; een abonnement en vervolgens gewoon losse sets huren wanneer dat uitkomt. Dank je wel.
Troel en FF, ik vind kopen en verkopen echt gedoe. Zeker omdat onze zolder inmiddels aardig vol staat met oa Lego![]()
Toevallig net de wooden duck verkocht maar dat heeft wel een paar maanden geduurd.
Voor Home Alone zet ik vooralsnog in op 200 Euro, is zonder doos en zonder boekje. Je krijgt er wel koffie bij als je ophaalt FF en je hoeft geen entree te betalen om onze Lego collectie te zien.
Erg leuk, maar zie mezelf niet met vliegtuigjes rond rennenquote:Op maandag 12 januari 2026 19:30 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wow dat spul is echt super vet!!!
Bekijk deze YouTube-video
En als je dan rondrent met vliegtuigjes is het veels te leuk om de geluiden er zelf bij te maken toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 12:12 schreef linebear het volgende:
[..]
Erg leuk, maar zie mezelf niet met vliegtuigjes rond rennen
Ik vond de eerste serie en spellen fantastisch, heerlijk op de Gameboy in de auto op vakantiequote:Op maandag 12 januari 2026 19:42 schreef mschol het volgende:
[..]
goed dat ik pokemon echt helemaal niks vind.. ook geen last van FOMO
Oh vreemd zeg. Thanks!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
je plaatje doet het niet.
[ afbeelding ] zo moettie het wel doen, welke set is dat precies ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |