De 75192??quote:Op dinsdag 17 februari 2026 07:45 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb gisteren het schip besteld. De sushitent is ook erg tof, maar zou een vreemde eend in de bijt zijn tussen alle andere lego die ik heb(zo ongeveer de enige manier waarmee ik mijn lego-koopzucht kan beteugelen
).
Ik vind de Endurance gaaf.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, ik koop geen starwars (bewuste keuze).
Wel deze:
[ afbeelding ]
Owquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee, ik koop geen starwars (bewuste keuze).
Wel deze:
[ afbeelding ]
Dragonfly is kut. Heb er wel andere woorden voor maar die zijn nog ergerquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:45 schreef vosss het volgende:
Ik wacht nog op de Kick sauber. Die zou zaterdag bezorgd worden, toen zondag en nu "waarschijnlijk" vandaag. Dus dat is ook maar afwachten.
Komt met bezorger Dragonfly via Amazon.
Nog nooit wat door die club bezorgd hier, maar nu al niet heel tevreden over. Internet is er ook niet heel over te spreken lees ik.![]()
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik helemaal niks heb met Disney, Star Wars, HP, LOTR en zulke dingen, scheelt een hoop koopzuchtEn ook een beetje geluk dat ze de Architecture serie laten doodbloeden
Weet niet of het ook echt zo is, is slechts mijn observatiequote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:01 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.
Kind is ook gek van Parijs dus hij had juist voor zijn verjaardag deze gekregen. Vind 'm erg mooi en meer steden op deze manier was leuk geweest.
[ afbeelding ]
Oh ik heb alleen Hedwig en de boeken als grote set.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik moet alleen zweinsveld nog van de grote sets
Ow en de trein
Die heb ik bij plaatje 136 van de 137 in een grote bak met lego geflikkerd. Wat een kutset was dat.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik moet alleen zweinsveld nog van de grote sets
Ow en de trein
Lolquote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die heb ik bij plaatje 136 van de 137 in een grote bak met lego geflikkerd. Wat een kutset was dat.
Zou ze lekker in elkaar laten zitten, dan is voor de koper ook direct duidelijk dat de set daadwerkelijk compleet is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:00 schreef vosss het volgende:
Vraag over Lego verkopen.
Doen jullie dat wel eens en zo ja hoe dan?
Ik heb alle sets netjes de dozen bewaard. Sommigen zouden best verkocht kunnen worden.
Ik heb geen zin om van sets met duizenden steentjes alles netjes af te breken en in genummerde ziplocks te doen of iets.
Goe doen jullie dat? Gewoon in elkaar gezet verpatsen of wat?
Bijvoorbeeld de Notre Dame.
Die 3e is wat voor @Amaquote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:11 schreef Elan het volgende:
Op Bol.com stonden en staan nog wat mooie selectdeals, heb net Black Pearl gemist zat in mn mandje maar kon hem niet afrekenen![]()
[ afbeelding ]
Zweinsveld bedoel je?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die heb ik bij plaatje 136 van de 137 in een grote bak met lego geflikkerd. Wat een kutset was dat.
Oh die ziet er wel leuk uitquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb het over zweinsveld
[ afbeelding ]
379 euroquote:
Ik vond die verschrikkelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
379 euro![]()
Met zweinstein ben ik mee bezig maar die staat nog in de opslag. Die neem ik straks mee naar Eindhoven en dan ga ik hem afmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |