Jawel we hebben inmiddels een heel arsenaalquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neerschieten een optie of mag je nog geen vuurwapen hebben?
Ja denk het ook. Die dacht ik ga niet die hele trap weer af en om de hoek opnieuw een trap oplopenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was al een aardig stuk en dacht gewoon doorlopen ik ga niet meer terug
Ik ga er wel van uit dat die toestemming heeft gegevenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok maar dan vindt de boer dat goed toch? Hier moeten ze eerst over onze oprit, dan zie je al duidelijk dat het priveterrein is. Vervolgens loop je de trap omhoog naar de tuin en loop je zo'n beetje tegen de aanbouw aan. Hint nummer 2. En in plaats van om te draaien, wandelt die persoon gewoon doodleuk over het gras richting het bos
Dat zou ik denken ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij was al een aardig stuk en dacht gewoon doorlopen ik ga niet meer terug
Maar je kunt wel met je geweer uit het raam hangen en vragen "Hee Rudi! Möchtest du einen Kugli?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel we hebben inmiddels een heel arsenaalMaar op iemand schieten mag alleen als ze in je huis staan en je het idee hebt dat je leven in gevaar is. Kan niet uit het raam gaan hangen en iemand neerschieten
![]()
Ik ging vroeger wel eens mee schieten met een collega. Vond ik altijd wel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel we hebben inmiddels een heel arsenaalMaar op iemand schieten mag alleen als ze in je huis staan en je het idee hebt dat je leven in gevaar is. Kan niet uit het raam gaan hangen en iemand neerschieten
![]()
En wat als ie ja zegt? Weet niet hoe dat juridisch zitquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar je kunt wel met je geweer uit het raam hangen en vragen "Hee Rudi! Möchtest du einen Kugli?"
Dat kan wel
Ja vind het ook leuk. En je ziet direct resultaat wanneer je iets aanpast of bijleert.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens mee schieten met een collega. Vond ik altijd wel leuk om te doen.
Oh ja wel alles filmen natuurlijk. Dan heeft ie toestemming gegevenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En wat als ie ja zegt? Weet niet hoe dat juridisch zit
vind de kou ook wel meevallen, zal wel alleen in het noorden en oosten zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SNijdende wind is hier helemaal niet.
Ga straks met een bekertje glühwein op het balkon plaatsnemen
Wel handig om er een emmer bij te hebben iddquote:
Die wilde ik makenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel handig om er een emmer bij te hebben idd
Oh wij de kou, jullie de wind. Ja kan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:40 schreef mschol het volgende:
[..]
vind de kou ook wel meevallen, zal wel alleen in het noorden en oosten zijn
Je dacht dat je over je verstandelijke beperking heen zou groeien?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had buiten net een mutsje op en zag mezelf in de spiegel van de lift en zag eruit alsof ik meedeed aan Knoop in je zakdoek. Ik had niet verwacht er nog zo uit te zien op m'n 43e.
ja, gelukkig wel. had nog even paniek omdat de warmwater aansluiting van de nieuwe kraan anders was dan de oudequote:
en een dweilquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel handig om er een emmer bij te hebben idd
aan de zijkantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik had buiten net een mutsje op en zag mezelf in de spiegel van de lift en zag eruit alsof ik meedeed aan Knoop in je zakdoek. Ik had niet verwacht er nog zo uit te zien op m'n 43e.
Ja. En in Colombia, Mexico en Groenland.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:14 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat trump gaat ingrijpen in iran?
Eerste manier om mango te schrijven.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:15 schreef Ama het volgende:
Sowieso bananen milkshake beste milkshake.
Maar grondstoffen enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ie weten dat hij daar geen luxe resorts kan bouwen?
Hek neerzettenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Wtf.. loopt gewoon een wandelaar door onze tuin naar het bosStraks wordt het een olifantenpaadje om 10 meter minder te lopen @:dr_flash
Is die net zo mooi als die van grmbl?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |