Moet ie niet eens Groenland annexeren? Die man heeft het maar druk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:14 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat trump gaat ingrijpen in iran?
Dat is echt iemand z'n voornaam?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jizz Hornkamp als die ooit een sapbar opent na de voetballerij
Zou ie weten dat hij daar geen luxe resorts kan bouwen?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ie niet eens Groenland annexeren? Die man heeft het maar druk.
kan die wel tegelijk doen tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ie niet eens Groenland annexeren? Die man heeft het maar druk.
ik zou er wat van zeggenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Wtf.. loopt gewoon een wandelaar door onze tuin naar het bosStraks wordt het een olifantenpaadje om 10 meter minder te lopen @:dr_flash
Als het een nieuwe amerikaanse staat wordt, kan ie doen wat ie wil tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou ie weten dat hij daar geen luxe resorts kan bouwen?
Was al weg toen ik beneden kwam, zag het van de bovenverdieping. Als het vaker gebeurt moet ik maar een bordje prive terrein in de voortuin gaan zettenquote:
Op de slaapkamer heb ik nog kabel op de tv, dus als ik overstap moet ik daar weer extra voor betalen. En ik kijk er alleen maar Friends en Family Guy op 's avonds.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had met ziggo nog de smartcard die in de tv gaat, zoveel beter dan die domme kastjesMaar die hebben ze ook al een tijdje niet meer geloof ik. Al kijk ik nog steeds tv via de ziggo (kabel) omdat ik geen zin heb in dat kutkastje van kpn
AUSLANDER RAUSquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:20 schreef kwiwi het volgende:
Wtf.. loopt gewoon een wandelaar door onze tuin naar het bosStraks wordt het een olifantenpaadje om 10 meter minder te lopen @:dr_flash
Dan download je die twee series gewoonquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de slaapkamer heb ik nog kabel op de tv, dus als ik overstap moet ik daar weer extra voor betalen. En ik kijk er alleen maar Friends en Family Guy op 's avonds.
Welnee gewoon gelijk voor ze flikker schieten. Eerst kogels dan praten. Zij beginnen jatoggquote:
Ja kan ze ook gewoon op de iPad op Disney+ en HBO kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan download je die twee series gewoon
Ja als je je kind zo noemt verdien je ook wel een knuppel in je nek hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jizz Hornkamp als die ooit een sapbar opent na de voetballerij
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee gewoon gelijk voor ze flikker schieten. Eerst kogels dan praten. Zij beginnen jatogg
of een roedel waakganzenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was al weg toen ik beneden kwam, zag het van de bovenverdieping. Als het vaker gebeurt moet ik maar een bordje prive terrein in de voortuin gaan zetten
ja met NATO barb wire en mijnenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Denk dat we maar een rij bomen gaan planten in de lente om de tuin wat minder aantrekkelijk te maken om doorheen te lopen.
Zou zonde zijn als die ineens paar lekke banden heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:
O ja, er stond toch weleens een verhuiswagen van een debiele bewoner achter onze plekken geparkeerd bij mij thuis? Dus ik ben net weer even thuis gedropt om iets af te maken op de pc en m'n vader zet me daar uit de auto, rijdt weg, wordt hij bijna van de weg gedrukt door die verhuiswagen die hem weer op die irritante plek zet en mijn vader staat in de parkeergarage geparkeerdNu ga ik voorlopig nergens heen met mijn auto, maar dan had mijn vader hem daar ook gratis kunnen laten staan
Nee staat die boer er. Ik zei nog 'zeg er dan wat van, ga vechten', maar m'n vader is te lief.
Okee UitStraling.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik zei nog 'zeg er dan wat van, ga vechten',
Ja ok maar dan vindt de boer dat goed toch? Hier moeten ze eerst over onze oprit, dan zie je al duidelijk dat het priveterrein is. Vervolgens loop je de trap omhoog naar de tuin en loop je zo'n beetje tegen de aanbouw aan. Hint nummer 2. En in plaats van om te draaien, wandelt die persoon gewoon doodleuk over het gras richting het bosquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:28 schreef CherryLips het volgende:
Je hebt hier van die klompenpaden en dan moet je soms ook een stukje over een boerenerf of door iemand z'n weiland, dat vind ik ook altijd zo ongemakkelijk.
Neerschieten een optie of mag je nog geen vuurwapen hebben?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok maar dan vindt de boer dat goed toch? Hier moeten ze eerst over onze oprit, dan zie je al duidelijk dat het priveterrein is. Vervolgens loop je de trap omhoog naar de tuin en loop je zo'n beetje tegen de aanbouw aan. Hint nummer 2. En in plaats van om te draaien, wandelt die persoon gewoon doodleuk over het gras richting het bos
Hij was al een aardig stuk en dacht gewoon doorlopen ik ga niet meer terugquote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ok maar dan vindt de boer dat goed toch? Hier moeten ze eerst over onze oprit, dan zie je al duidelijk dat het priveterrein is. Vervolgens loop je de trap omhoog naar de tuin en loop je zo'n beetje tegen de aanbouw aan. Hint nummer 2. En in plaats van om te draaien, wandelt die persoon gewoon doodleuk over het gras richting het bos
GEGEN DIE MAUER dat zeg ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |