Echt wel. Stookkostenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:48 schreef Dotteke het volgende:
Je zit binnen, dus merk je niets van die kou
Maar van de kou merk je niets omdat je binnen zit en anders moet je in bed gaan liggen dikke deken om en slapenquote:
Ik had twee dekbedden over.... Als het te koud wordt komende nacht doe ik drie dekbedden.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar van de kou merk je niets omdat je binnen zit en anders moet je in bed gaan liggen dikke deken om en slapen
Het prinsje op de erwtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had twee dekbedden over.... Als het te koud wordt komende nacht doe ik drie dekbedden.
Ben jij zo kouwkleumquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had twee dekbedden over.... Als het te koud wordt komende nacht doe ik drie dekbedden.
Pak n slaapzakquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het graag warmquote:
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het graag warm
Hoewel ik de verwarming in de kamer weer niet zo hoog heb staan. Het is hier nu 16 of 17 graden in de woonkamer.
hier ook min 2.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Min 2 maar in kerk was het freaking kouder
Ik ben nog mijn eigen kachelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mocht er iemand n extra kachel nodig hebben vannacht
warmquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:00 schreef kree het volgende:
niet dat het me iets boeit want kachel staat op 21 graden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |