Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik was net bezig met het openen van een nieuw deel.Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Ik help jequote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Welterusten Lovely. Ik pas wel op hier.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
* boksquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was net bezig met het openen van een nieuw deel.![]()
Zeg gebroken glas. Als ik even n minuut mn mond houdt en jij doet t daarna hebben we allebei n puntHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ga niet slapenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Welterusten Lovely. Ik pas wel op hier.![]()
![]()
Dat is correct en tevens juistquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeg gebroken glas. Als ik even n minuut mn mond houdt en jij doet t daarna hebben we allebei n punt
Geduld
(zelfst. naamw.)
Smiley bolkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht ik, omdat je Zzzz deed.![]()
![]()
ZO dan zat ik mij toch vast en kwam er bijna niet meer uit \Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O jee er is er weer in in de puntenstrijd getrokkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeg gebroken glas. Als ik even n minuut mn mond houdt en jij doet t daarna hebben we allebei n punt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was de sneeuw blubber bevroren?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan zat ik mij toch vast en kwam er bijna niet meer uit \![]()
Ik vind t dubbel. Probeer enerzijds inhoudelijk te posten maar zie anderzijds de hele tijd mensen bolk roepenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee er is er weer in in de puntenstrijd getrokkenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Het zat niet heel vastgevroren op de auto, het was vooral veel werk van het helemaal sneeuwvrij maken.Geduld
(zelfst. naamw.)
Mij bolken he, je durft welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt best veel op..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zat niet heel vastgevroren op de auto, het was vooral veel werk van het helemaal sneeuwvrij maken.![]()
Je mag alles hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t dubbel. Probeer enerzijds inhoudelijk te posten maar zie anderzijds de hele tijd mensen bolk roepen
Bolk roepen smileys posten![]()
Ja die heb je er ook zitten of alleen smileys. Als ik m et iemand zit die altijd smileys post doe ik dat ook. Of iemand die ik negeer bolk ik ook met een smiley.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t dubbel. Probeer enerzijds inhoudelijk te posten maar zie anderzijds de hele tijd mensen bolk roepen
Ik ga liever voor de gezellige babbel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb de afgelopen weken n liefde voor kerstfilms ontwikkeldquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ah. Nou, ik heb geen enkele kerstfilm gezien.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken n liefde voor kerstfilms ontwikkeldGeduld
(zelfst. naamw.)
Zitten ook best wel leuke film tussenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken n liefde voor kerstfilms ontwikkeld
Alleen lijken ze wel weer veel op elkaar![]()
En dan nog elke weekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Sommige vertellen iets vaker dan een keer![]()
![]()
![]()
Dat plusje he, dat doet het hem
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja totaal. Elke film heeft dezelfde verhaallijn, hoog overquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zitten ook best wel leuke film tussen
Alleen lijken ze wel weer veel op elkaarHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Je leert 't alquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeg gebroken glas. Als ik even n minuut mn mond houdt en jij doet t daarna hebben we allebei n punt![]()
![]()
Morguh Fogelquote:
Go for it GGquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
ik bolk gewoon door. Niks mond houden.
GG for the win![]()
Kom mij maar pakken als je kan
Man waarmee geen afspraken te maken valt tis net de politiekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:29 schreef gebrokenglas het volgende:
ik bolk gewoon door. Niks mond houden.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
In zo'n grote doosquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:27 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat plusje he, dat doet het hem![]()
![]()
De1100 punten halen moet wel lukken vanmiddag.Geduld
(zelfst. naamw.)
De politiek maakt juist wel afspraken, alleen houden ze zich er niet aanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Man waarmee geen afspraken te maken valt tis net de politiek
Als t aan mij ligt nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:30 schreef gebrokenglas het volgende:
De1100 punten halen moet wel lukken vanmiddag.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Gaan jullie maar even naar buiten, genieten van de sneeuw en de natuur.
Dan let ik hier wel op
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ga zelluf maarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan let ik hier wel op![]()
![]()
Dit had je beter een week geleden kunnen roepenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan let ik hier wel opHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
O jij begint al goed hier, zo maak je vriendenquote:
Nee hoor ik blijf het nog steeds prachtig vinden ook al hen ik er net in vast gezetenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Iedereen us klaar met de sneeuw nu
Ik zeg gewoon wat iedereen hier stiekem gewoon doetquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij begint al goed hier, zo maak je vriendenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Scorpion wilde een dealtje maken, daar ben ik niet op ingegaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jij begint al goed hier, zo maak je vrienden
Nu is het foute boel
Geduld
(zelfst. naamw.)
Take no prisonersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Scorpion wilde een dealtje maken, daar ben ik niet op ingegaan.
Nu is het foute boelHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Recht door zeequote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon wat iedereen hier stiekem gewoon doetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is er een om in de gaten te houden hoor, hij heeft Den Bolk smaak te pakkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Scorpion wilde een dealtje maken, daar ben ik niet op ingegaan.
Nu is het foute boel
Wij hadden een keer zo'n doos met een cadeaukaart erinquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:27 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat plusje he, dat doet het hem![]()
![]()
Uitvaart was mooi
Vele teksten over haar carriere als schooljuffrouw
Volgens mij was ik de enige van mijn jaar die aanwezig wasWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wij hadden een keer zo'n doos met een cadeaukaart erin
En zeker ook heel veel verpakkingsmateriuaal
Geduld
(zelfst. naamw.)
O was een schooljuffrouw van jou?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Uitvaart was mooi
Vele teksten over haar carriere als schooljuffrouw
Volgens mij was ik de enige van mijn jaar die aanwezig wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En zeker ook heel veel verpakkingsmateriuaal![]()
Hoe koud? Hier is het ongeveer -3.quote:
En het is best te doen nog. Van de wind is nog niet veel te merken.Geduld
(zelfst. naamw.)
Jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was een schooljuffrouw van jou?Werewolf
Wel heel mooi dat je erheen bent geweest.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Het was hier -4 maar de wind is heel vies koud. Maar vond dinsdag kouder aanvoelenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe koud? Hier is het ongeveer -3.
En het is best te doen nog. Van de wind is nog niet veel te merken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Min 2 maar in kerk was het freaking kouderquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe koud? Hier is het ongeveer -3.
En het is best te doen nog. Van de wind is nog niet veel te merken.Werewolf
Je zit binnen, dus merk je niets van die kouWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: