Smiley bolkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht ik, omdat je Zzzz deed.
O jee er is er weer in in de puntenstrijd getrokkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zeg gebroken glas. Als ik even n minuut mn mond houdt en jij doet t daarna hebben we allebei n punt
Was de sneeuw blubber bevroren?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
ZO dan zat ik mij toch vast en kwam er bijna niet meer uit \
Ik vind t dubbel. Probeer enerzijds inhoudelijk te posten maar zie anderzijds de hele tijd mensen bolk roepenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee er is er weer in in de puntenstrijd getrokken
Mij bolken he, je durft welquote:
Ligt best veel op..quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zat niet heel vastgevroren op de auto, het was vooral veel werk van het helemaal sneeuwvrij maken.
Je mag alles hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t dubbel. Probeer enerzijds inhoudelijk te posten maar zie anderzijds de hele tijd mensen bolk roepen
Ja die heb je er ook zitten of alleen smileys. Als ik m et iemand zit die altijd smileys post doe ik dat ook. Of iemand die ik negeer bolk ik ook met een smiley.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t dubbel. Probeer enerzijds inhoudelijk te posten maar zie anderzijds de hele tijd mensen bolk roepen
Ik heb de afgelopen weken n liefde voor kerstfilms ontwikkeldquote:
Ah. Nou, ik heb geen enkele kerstfilm gezien.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken n liefde voor kerstfilms ontwikkeld
Zitten ook best wel leuke film tussenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken n liefde voor kerstfilms ontwikkeld
En dan nog elke weekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 11:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Sommige vertellen iets vaker dan een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |