van jou kan ik me niks raar herinneren, jij was altijd beetje moedertje ofzo over.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, nu kan ik vast weer beter slapen
MaDotquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:47 schreef kree het volgende:
[..]
van jou kan ik me niks raar herinneren, jij was altijd beetje moedertje ofzo over.
Docent inderdaad. Vakinhoudelijk zeker, maar ik stuur ook op houding en gedrag. En ook in dat opzicht reageren ze meestal positief op op- of aanmerkingen die ik maak. Wat veel helpt denk ik, is dat ik ook open sta voor feedback van hun naar mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze leerlingen zijn en jij hun trainer/docent. Het zou niet best zijn als ze niks met jouw aanwijzingen doen.
Dan zakken ze.
ja, maar dat wil niet zeggen dat er geen discussie kan zijn. maarja het kan op meerdere manieren he. en wat ik "vroeger" had hier en denk voor meeste weten niet eens en was niet hier maar in ander topic. naja. mss daarom is ie wel definitief dicht. dat ging harder, maarja heb ik het over toen ik net op fok kwam he..... en hoelang is dat al terug.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Super. Dan hoef je het er ook nooit meer over te hebben. Het is een afgesloten hoofdstuk.
Andere subforums denk, niet in DTS. Dit is een spelletjestopic.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:52 schreef kree het volgende:
soms mis ik het wel het keiharde koude fok ofzo. naja. LOL
nee joh maar was toen geen spelletjes of punten. tis nu veel gemodereerd als wat het was vroeger. en snap dat wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Andere subforums denk, niet in DTS. Dit is een spelletjestopic.
Dat is er nog wel alleen dit is een spel geen discussie subforum ga naar KLB daaris het allemaal wat harder dan hierquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:52 schreef kree het volgende:
soms mis ik het wel het keiharde koude fok ofzo. naja. LOL
nee dat was nog daarna, dat Instagram Messenger, fuck hoe heette het nou.quote:
weet ik maar ik doe het gewoon hier, lol. omdat topic altijd wel loopt nog steeds door dat hele stomme spel waar ik me eigenlijk weinig mee bezig hou.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is er nog wel alleen dit is een spel geen discussie subforum ga naar KLB daaris het allemaal wat harder dan hier
ICQ damn moest ff zoeken. dat was het eerder, zo kwam ik op fok.quote:
Tja ik zeg maar nietsquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:56 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar ik doe het gewoon hier, lol. omdat topic altijd wel loopt nog steeds door dat hele stomme spel waar ik me eigenlijk weinig mee bezig hou.
Ik zie niets is iets niet goed gegaanquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:57 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk @:dotteke dit is die Ierse biefstuk voor op brood waar ik het over had.
O nu wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:57 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:57 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
ja hier is het mooi totaal grijs enzo,. maar wss daar beterquote:
Niet te veel verbeelding he, het loopt hier de hele dag door zonder jou of met jou evenals zonder mij en met mijquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:58 schreef kree het volgende:
naja als ik niks zei dan was dit topic alweer saai, nu is er iig onderwerp ofzo
Tuurlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:58 schreef kree het volgende:
naja als ik niks zei dan was dit topic alweer saai, nu is er iig onderwerp ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
ja snap je man, beetje het minderheid kabinet wat we krijgen enzo. Ook zeg maar soort van half gaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat nu over Ierse biefstuk.
waar.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te veel verbeelding he, het loopt hier de hele dag door zonder jou of met jou evenals zonder mij en met mij
De zon die er door wil komenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja hier is het mooi totaal grijs enzo,. maar wss daar beter
AUwwwwwwwwquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas plaatst een keiharde bolk!
Post-elastieken.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Tip gevraagd, we moeten straks naar Dochter, als we de straat uitkomen..
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsen
Valt wel mee hier.quote:
quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:19 schreef Wrapster het volgende:
Zo, oprit en stoep voor het huis weer schoon
Als het goed is komt er vandaag niets meer bij. En scheelt wel dat ik het gisteren ook gedaan heb, lag niet eens zo heel veel. Wind heeft het meeste weggeblazenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 09:20 schreef Dotteke het volgende:
Daar blijf je mee bezig, en dan strooi je een dikke laag zout en gaat het sneeuwen ligt het er weer
Zo vaak hier al de straat schoongeveegd en nu ligt er weer wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |