Hoi ggquote:
Is dat duur?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik heb liever pulled Yvonne of draadjes yvonne
Ja, daarom heb ik die vork nodig. Met een satéprikker prik ik er zo doorheen, maar met een vork kan ik even goed wroeten en kijken of je al uit elkaar valtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne, goedemorgen.quote:
Er heeft vanochtend een flexwerker dienst die ik nog niet kende. Ze stelde zich voor: hoi ik ben Lindaquote:
Een lekker Yvonne stoofpotjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is wel een flauwe grap. Jammer dat ze het idd niet door haddenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er heeft vanochtend een flexwerker dienst die ik nog niet kende. Ze stelde zich voor: hoi ik ben Linda
.
Ik kijk het kantoor in en vraag: waar zijn Roos en Jessica?
Geen van de drie vpk's had in eerste instantie door waar ik het over had.
Ik word oud
Met aardappeltjesquote:
Jij durftquote:
Elastiekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Tip gevraagd, we moeten straks naar Dochter, als we de straat uitkomen..
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsen
Vast tapen aan de zijkant?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Tip gevraagd, we moeten straks naar Dochter, als we de straat uitkomen..
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |