Hoi ggquote:
Is dat duur?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee ik heb liever pulled Yvonne of draadjes yvonne
Ja, daarom heb ik die vork nodig. Met een satéprikker prik ik er zo doorheen, maar met een vork kan ik even goed wroeten en kijken of je al uit elkaar valtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Yvonne, goedemorgen.quote:
Er heeft vanochtend een flexwerker dienst die ik nog niet kende. Ze stelde zich voor: hoi ik ben Lindaquote:
Een lekker Yvonne stoofpotjequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is wel een flauwe grap. Jammer dat ze het idd niet door haddenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er heeft vanochtend een flexwerker dienst die ik nog niet kende. Ze stelde zich voor: hoi ik ben Linda
.
Ik kijk het kantoor in en vraag: waar zijn Roos en Jessica?
Geen van de drie vpk's had in eerste instantie door waar ik het over had.
Ik word oud
Met aardappeltjesquote:
Jij durftquote:
Elastiekquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Tip gevraagd, we moeten straks naar Dochter, als we de straat uitkomen..
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsen
Vast tapen aan de zijkant?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Maar ik heb een grote pan spaghetti bij me, hoe zet ik het deksel goed vast zodat het niet hast klotsen
6 euro voor een broodje yvonne straks.quote:
Ducttapequote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Nou vooruit, dat valt mee.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
6 euro voor een broodje yvonne straks.
Met een tyripje deksel zo zetten dat het gelijk aan de handvaten van de pan staat en dan door het ene handvat, dan deksel en dan handvat te trekkenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef yvonne het volgende:
Ach, weet ze meteen hoe ik in elkaar zit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel een flauwe grap. Jammer dat ze het idd niet door hadden
quote:
Echt klote om weer los te krijgen, trek je eraan heb je het alsnog naast de pan. Gewoon folie, kun je zo weer loshalenquote:
Dat vind ik lief, jij ook.quote:
Met of zonder saus?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:23 schreef Wrapster het volgende:
[..]
[..]
Echt klote om weer los te krijgen, trek je eraan heb je het alsnog naast de pan. Gewoon folie, kun je zo weer loshalen
Sjezus wat simpelquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een tyripje deksel zo zetten dat het gelijk aan de handvaten van de pan staat en dan door het ene handvat, dan deksel en dan handvat te trekken
Ik doe de pan dat nooit helemaal vol, en doe er wel een plastic zak omheen die kan je er straks omheen knopen zodat het deksel niet weg kan
Daar ben ik ook bang voor.quote:
Hij is ook een van de weinige die mij lief vindtquote:
Morguh Sodequote:
Dat dacht ik, een kind kan de was doenquote:
Ik wilde zeggen, ik heb geen elastiek in huis, folie genoeg, maar die tie wrap is ook handig zegquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:22 schreef Wrapster het volgende:
Of een laag folie om de deksel en pan trekken.
Dealquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan voor de zekerheid een plastic zak er straks omheen binden heb je dubbele beschermingquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, ik heb geen elastiek in huis, folie genoeg, maar die tie wrap is ook handig zeg
aaah dot, tuurlijk vind ik jou wel lief, maar ik heb niet zo moeite met rest ook hoor. Ik vind het knap dat jij je soms kunt inhouden enzo tegen iedereen.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
[..]
Hij is ook een van de weinige die mij lief vindt
[..]
Morguh Sode
[..]
Dat dacht ik, een kind kan de was doen
O nee ik zie jou ook nooit lelijk doen. Alleen dram je soms te lang door in dingenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:30 schreef kree het volgende:
[..]
aaah dot, tuurlijk vind ik jou wel lief, maar ik heb niet zo moeite met rest ook hoor. Ik vind het knap dat jij je soms kunt inhouden enzo tegen iedereen.
En voor mij, ja naja denk ook niet dat ik lelijk doe ofzo. en zowel dan heb je mss teveel gemaakt en maak ik het wel goed.
vond het redelijk rustig hier laatste tijd eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |