Ja, net als met het vuurwerk of bij sneeuw plantages.. "Ziet u onbesneeuwde daken, meld het!".. Lekker snitchen en de mensen tegen elkaar opzetten. En maar roepen dat we verdraagzaam moeten zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is een van de nadelen van internet.
Toen het vroeger meters sneeuwde was er nooit paniek
Dat mensen getipt worden is mooi maar het krijgt ondertussen wel de overhand
dann is eh middageten 12:45quote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar een paar uurtjes, van 8 tot 12.30 uur ongeveer?
WOrdt Mutti niet boos als je zo lang inbed ligt
O is die oproep geweest, sneeuw is wel een mooi middel om wiettelers te betrappenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, net als met het vuurwerk of bij sneeuw plantages.. "Ziet u onbesneeuwde daken, meld het!".. Lekker snitchen en de mensen tegen elkaar opzetten. En maar roepen dat we verdraagzaam moeten zijn
Dat is toch veel te kort om dat dag in dag uit te doen.quote:
Ja, politie berkelland oa, maar laat ze zelf mooi door de wijk gaan rijden. Meer blauw op straat tochquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is die oproep geweest, sneeuw is wel een mooi middel om wiettelers te betrappen
Het is wel iets wat ik zou melden denk ik als ik het zag.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, politie berkelland oa, maar laat ze zelf mooi door de wijk gaan rijden. Meer blauw op straat toch
wacht tot op 13ste brazil is en gezegd is over 30 mensenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is toch veel te kort om dat dag in dag uit te doen.
Maar goed je bent een volwassen man die zelf moet weten wat hij wil.
twilight, crazybytesquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:12 schreef kree het volgende:
hoe hete dat, er was een illegaal circuit met een CD-rom vol met gehackte spelletjes, weet niet meer hoe het heette. maar die was wel poppulair.
O jee dan wordt het nog minder van slapen als er een mooi msisje bij zit.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
wacht tot op 13ste brazil is en gezegd is over 30 mensen
Hey mscholquote:
Brandgevaar voor de buren.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:15 schreef _UserName_ het volgende:
Waarom zou ik het melden als ik er geen last van heb? Leven en late leven denk ik dan maar.
Dan moeten de buren de melding maken, die zullen er meer last van hebben dan ikquote:
Daar hebben ze meer geld als in Nederland, hier zijjn ze 0.a. gestopt om dat het te duur werdquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:16 schreef mario390 het volgende:
ik geloof de productie gaat deze keer doordraaien en werd veel veel geld uitgeven is geloof 25 jaren jubiläum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |