Terug gelikedquote:
Maar een paar uurtjes, van 8 tot 12.30 uur ongeveer?quote:
Dat geloof ik graag als je hoeft ga je niet naar buitenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:02 schreef _UserName_ het volgende:
was gister drama in de winkelstraat, hele dag miezerregen en geen hond in het centrum, hele slechte week voor de detailhandel, omzetten zijn tot 40% gedaald
de sneeuw was hier zo goed als weg maar er is zoveel "angst" gezaaid terwijl het alleen om noord nederland ging eigenlijk. Straten in de wijk is een ander verhaal natuurlijk, maar doorgaande en hoofdwegen waren goed begaanbaarquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag als je hoeft ga je niet naar buiten
Ik heb er 10 minuten over gedaan om de straat uit te komen
Bleef steeds vast zitten en slipte alle kanten op
Ja de doorgaande wegen zijn goed begaanbaar, maar mensen zijn bangquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
de sneeuw was hier zo goed als weg maar er is zoveel "angst" gezaaid terwijl het alleen om noord nederland ging eigenlijk. Straten in de wijk is een ander verhaal natuurlijk, maar doorgaande en hoofdwegen waren goed begaanbaar
dat, de laatste tijd zie ik veel dat angst regeert. Angst om van alles; Rusland, noodpakket, weer/klimaat...quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de doorgaande wegen zijn goed begaanbaar, maar mensen zijn bang
Ik had maandagavond een vergadering, mensen hebben al afgezegt omdat het gaat vriezen ppfff
De straten worden gewoon gestrooid mocht het zo zijn
nou ik zat op randje denk dart er CD kwamen, maar alles daarvoor was het toen ik zeg maar kindje was. cassette bandjes overspoelen en kopiėren enzo....quote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik had een casettebandje met oa eluvation van U2, Zombie van the Cranberries, Eiffel 65 enzo.. mijn neefje helemaal lyrisch welke cd dat was, die moest hij hebben. Zijn gezicht toen ik het bandje uit de radio haalde
Ja dat is een van de nadelen van internet.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat, de laatste tijd zie ik veel dat angst regeert. Angst om van alles; Rusland, noodpakket, weer/klimaat...
Ik draaide het bandje een halve slag door na een liedje (met potlood, zoals een echte 80ies born kid dat deed) zodat het leek of het cd wasquote:Op zaterdag 10 januari 2026 05:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik zat op randje denk dart er CD kwamen, maar alles daarvoor was het toen ik zeg maar kindje was. cassette bandjes overspoelen en kopiėren enzo....
en doorgeven. eigenlijk net als internet alleen toen van hand tot hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |