deze nacht was vor de visquote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan houdt die dat lang vol iedere nacht op zijn zeg.
Ik zou het niet kunnen.
Dat is balen maar het kan natuurlijk niet altijd feest zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet geslapen en schlechte nacht
Ja ik ook. LOLquote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nummer helemaal grijs gedraaid op de discman als 14 jarige ofzo
ben toch wel ook geslapenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen maar het kan natuurlijk niet altijd feest zijn
Ben je niet moe van zoveel nachten op zijn?
ik had een casettebandje met oa eluvation van U2, Zombie van the Cranberries, Eiffel 65 enzo.. mijn neefje helemaal lyrisch welke cd dat was, die moest hij hebben. Zijn gezicht toen ik het bandje uit de radio haaldequote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:50 schreef kree het volgende:
mss nog zelfs had ik ze op cassette bandjes. echt. vraag jeugd nu erover
A beterquote:
Morguh kletsmajoorquote:
zoek eens YouTube likje van lied? ff voor ons dan nu?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ik had een casettebandje met oa eluvation van U2, Zombie van the Cranberries, Eiffel 65 enzo.. mijn neefje helemaal lyrisch welke cd dat was, die moest hij hebben. Zijn gezicht toen ik het bandje uit de radio haalde
likje?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:52 schreef kree het volgende:
[..]
zoek eens YouTube likje van lied? ff voor ons dan nu?
oude laptop of trage verbinding?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:53 schreef _UserName_ het volgende:
yt is bij mij zo traag als wat op de laptop, heb ik ff geen trek in
Ellende i s het als iets traag isquote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:53 schreef _UserName_ het volgende:
yt is bij mij zo traag als wat op de laptop, heb ik ff geen trek in
you can lick me up and down, till i say stopquote:
Ik like je welquote:Op zaterdag 10 januari 2026 04:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
you can lick me up and down, till i say stop
(niet letterlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |