O dat is jammer, moet je weer op zoek naar iets anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn nieuwe werk is gestopt, was van hele korte duur. Ik moet dinsdag pas weer werken
Moet je werken?quote:
Nee, vandaag niet. Vandaag lekker uitrusten en niksen.quote:
O komt dat even goed uit je gaat dus niet bolken vandaagquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Vandaag lekker uitrusten en niksen.
Doet het bedrijf voor me. Alleen hebben ze niet veel werk in het noordenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, moet je weer op zoek naar iets anders.
Er zijn genoeg ouderen, ze moeten alleen mijn bedrijf nog vinden als ze hulp nodig hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is minder werk, maar ook minder mensen.
Dat is dan wel balen. Ik dacht dat er zo terkort was in aan zorgemedewerkersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Doet het bedrijf voor me. Alleen hebben ze niet veel werk in het noorden
Waar zijn al die mensen gebleven?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is minder werk, maar ook minder mensen.
Soms moeten mensen mijn zorg uit eigen zak betalen en soms krijgen ze vergoed maar dat is dan weer tijdelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen. Ik dacht dat er zo terkort was in aan zorgemedewerkers
Ik hoop dat ze snel weer wat voor je hebbenGelukkig heb je nog iets.
Mijn dochter was ook even werkeloos, niets te vinden ze is doktersassistente.
Maar gelukkig heeft ze weer wat
O, dat is een beste hap danquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms moeten mensen mijn zorg uit eigen zak betalen en soms krijgen ze vergoed maar dat is dan weer tijdelijk.
Aanvullendquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is een beste hap dan
Mat ik vragen wat voor zorg jij dan doet?
Zegt mij niet veel, maar begrijp als je er verder niets over wilt zeggen hoor.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-01-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mario het is pas 10 januari.quote:
Jij en de weekende.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:35 schreef kree het volgende:
oke kan niet slapen nouja nog ff paar uur gehad
quote:
toch maar niet opgevenquote:
haha ja dramatisch is het, en zit ik zoveel te zeiken weer ff.quote:
Ja de puntenjagers zijn altijd blij met jouquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:38 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja dramatisch is het, en zit ik zoveel te zeiken weer ff.
Naja bakkie koffie doen we maar.
ja weet ik, maar ik geef daar dus totaal niks omquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de puntenjagers zijn altijd blij met jou
lol jaquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Ja ja Kreehetzelfde oude verhaal wat je ieder weekend herhaalt
Dat is wat men wilde, dat is wat men krijgtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:42 schreef drakin het volgende:
Nu Dot weer zoveel ol punten jaagt krijgt niemand meer kans
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat men wilde, dat is wat men krijgt
Ik heb niet gevraagd om weer mee te mogen doen hoor. Ben er ongevraagd weer ingezet omdat men klaagde.quote:
En als just er is gaan ze nog meer klagenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om weer mee te mogen doen hoor. Ben er ongevraagd weer ingezet omdat men klaagde.
En nu wordt er weer geklaagd dat ik mee doen![]()
Maar goed is het niet tegen of over mij dan is het wel tegen een ander die wint.
Ik heb een brede rug en laat er alles van afglijden wat m en ook zegt of doet
nouja niet altijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
Nee Kree, Ja Kree, we weten het Kree
Je zegt dit ieder weekend
Die bolkt nog harder dan ik dat is de bovenste beste bolker daar ga ik het niet eens tegen proberenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:47 schreef drakin het volgende:
[..]
En als just er is gaan ze nog meer klagen
Oke je hebt af en toe een uurtje dat je het er niet over hebtquote:
niet overdrijven, tis niet dat ik er elke dag over zeur.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke je hebt af en toe een uurtje dat je het er niet over hebt
Ik ben korter aanwezig, kijk maar erns naar de puntenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die bolkt nog harder dan ik dat is de bovenste beste bolker daar ga ik het niet eens tegen proberen
Ik geniet er wel van als hij bezig is.![]()
Hij is voor mij de enige echte BolkKIng
Kijk alleen naar de punten van GG en Mario dat vind ik een leuke strijd.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben korter aanwezig, kijk maar erns naar de punten
en jij ging ook veel te laat slapen. volgens je eigen zeggen volgens mij 5x ofzo. en nu alweer wakker.quote:
Hey Blubkequote:
Ik heb het ook over de weekendenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:49 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven, tis niet dat ik er elke dag over zeur.
Beetje goed geslapen, zie je nogal eens voorbij komen blubbenquote:
Redelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje goed geslapen, zie je nogal eens voorbij komen blubben
Lastig dat je vaak wakker bent en onrustig bentquote:
Hopelijk lukt het je nog even te slapen, tot zoquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | +------------+--------------+ | datum | aantal_posts | +------------+--------------+ | 2026-01-01 | 1145 | | 2026-01-02 | 1083 | | 2026-01-03 | 1584 | | 2026-01-04 | 1533 | | 2026-01-05 | 880 | | 2026-01-06 | 1370 | | 2026-01-07 | 1599 | | 2026-01-08 | 1770 | | 2026-01-09 | 1478 | | 2026-01-10 | 509 | +------------+--------------+ 10 rows in set (0.013 sec) |
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Aantal DTS posts per dag
[ code verwijderd ]
Tot vanavond of ern andere keerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk lukt het je nog even te slapen, tot zo
zo niet te vertrouwen want als ik mijn best doe week sta ik oo nr 1.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Aantal DTS posts per dag
[ code verwijderd ]
hier no sneeuw meerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:01 schreef Wrapster het volgende:
Lekkere sneeuwbende hier![]()
[ afbeelding ]
Tot wanneer je er weer bentquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet te vertrouwen want als ik mijn best doe week sta ik oo nr 1.
]
zegt eigenlijk nergens wat over. maargoed tis leuk voor de bolkers wss.
Gisteren grote overlast hier in het noorden, wegen waren onbegaanbaar... Straks bij licht maar eens checken hoe het er allemaal voor staat.quote:
quote:
Straks eens even kijken of er nog wat sneeuwduinen in de tuin te vinden zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:03 schreef Dotteke het volgende:
ZIet er goed uit Wrap, zo was het hier ook maar gisteren was alles weg,nu ligt er weer super dun laagje
Jullie waren als laatste aan de beurtquote:Op zaterdag 10 januari 2026 08:03 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Gisteren grote overlast hier in het noorden, wegen waren onbegaanbaar... Straks bij licht maar eens checken hoe het er allemaal voor staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |