O dat is jammer, moet je weer op zoek naar iets anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Mijn nieuwe werk is gestopt, was van hele korte duur. Ik moet dinsdag pas weer werken
Moet je werken?quote:
Nee, vandaag niet. Vandaag lekker uitrusten en niksen.quote:
O komt dat even goed uit je gaat dus niet bolken vandaagquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Vandaag lekker uitrusten en niksen.
Doet het bedrijf voor me. Alleen hebben ze niet veel werk in het noordenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, moet je weer op zoek naar iets anders.
Er zijn genoeg ouderen, ze moeten alleen mijn bedrijf nog vinden als ze hulp nodig hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is minder werk, maar ook minder mensen.
Dat is dan wel balen. Ik dacht dat er zo terkort was in aan zorgemedewerkersquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Doet het bedrijf voor me. Alleen hebben ze niet veel werk in het noorden
Waar zijn al die mensen gebleven?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is minder werk, maar ook minder mensen.
Soms moeten mensen mijn zorg uit eigen zak betalen en soms krijgen ze vergoed maar dat is dan weer tijdelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan wel balen. Ik dacht dat er zo terkort was in aan zorgemedewerkers
Ik hoop dat ze snel weer wat voor je hebbenGelukkig heb je nog iets.
Mijn dochter was ook even werkeloos, niets te vinden ze is doktersassistente.
Maar gelukkig heeft ze weer wat
O, dat is een beste hap danquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms moeten mensen mijn zorg uit eigen zak betalen en soms krijgen ze vergoed maar dat is dan weer tijdelijk.
Aanvullendquote:Op zaterdag 10 januari 2026 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is een beste hap dan
Mat ik vragen wat voor zorg jij dan doet?
Zegt mij niet veel, maar begrijp als je er verder niets over wilt zeggen hoor.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-01-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mario het is pas 10 januari.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |