abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2026 @ 04:18:48 #76
396386 sturmpie
for night & nature
pi_219795190
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 04:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook geen topic nu met de temperaturen in Nederland nu over onze daklozen, op geen enkele media iets.
Echt ga jullie schamen hier met zijn allen.

Iran het hart van de Islamistische wereld staat letterlijk in de fik.
Schaam je hier allemaal.
Kato je hebt gelijk, daklozen moeten ze 'n hotelpas geven en Iran verklaren tot bakermat van de derde wereld oid, 1 grote zandbak
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_219795197
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 03:52 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Play stupid games, win stupid prizes.
Niet protestor, er liggen er twee
pi_219795305
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 01:38 schreef Elizium het volgende:
Ben wel echt geschokt hoeveel mensen het terecht vinden dat door onkunde van ICE een moeder doodschiet handelend als een SWAT team. Zonder identificatie haar al uit Auto willen trekken, maskers op. de gene die aangereden word loopt om de auto en gaat er dan voor staan terwijl de vrouw de aandacht heeft bij zijn collega ICE.

Mensen die dit goedkeuren zijn of een troll of gewoon achterlijk.
Dat gaat meestal samen.
  zaterdag 10 januari 2026 @ 05:29:56 #79
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219795351
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 04:13 schreef ootjekatootje het volgende:
Echt slecht dit, niemand die zich afvraagt hoe het met de hont op de achterbank gaat…
Das niet waar, we hebben het over dat beesie gehad
pi_219795361
quote:
Echt slecht dit, niemand die zich afvraagt hoe het met de hont op de achterbank gaat…
Ik vraag me af hoe het zit met die dinosaurus op de achtergrond.

pi_219795399

Goh ja, wat was ze bang he ... :|W
pi_219795433
Zo'n vrouw wil je niet in de straat hebben wonen in ieder geval.

Zat een stukje protesten te kijken tegen ICE, zijn die mensen allemaal zwakbegaafd of wat?
pi_219795440
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 06:09 schreef UitStraling het volgende:

Zat een stukje protesten te kijken tegen ICE, zijn die mensen allemaal zwakbegaafd of wat?
Ja, stuk voor stuk zwakbegaafd.
pi_219795450

"Ze zag die agent waarschijnlijk niet..." :')
pi_219795482
quote:
Die is ook afgeknald, want hij blafte 2x.
pi_219795659
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 23:51 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Niet per se ICE, bij andere agenten in de VS had dat ook goed kunnen gebeuren. In Nederland overigens ook.
Nee, agenten voeren een aanhouding heel anders uit, juist om gevaarlijke situaties te voorkomen.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219795673
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 23:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Serieus? Even vijf minuten aangekeken en dan begon ie al over support dot.com dinges. Hoepel op met je expert analyse..haha
Hij verdient aan zijn YouTube kanaal.
Dat lijkt me niet verboden.

Hoe op Fok ben je ook de helft van de tijd kwijt met het wegklikken van reclame.
pi_219795678
quote:
Al beantwoord; zwaar teleurgesteld in z’n baasje, verder wel oke.
pi_219795679
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219795688
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 06:09 schreef UitStraling het volgende:

Lijkt het wel op. Zelfde kaliber als XR en pro-Pallie.
pi_219795704
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:40 schreef Lyrebird het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De manier van aanhouden klopt niet.
En dat heeft eerder tot gevaarlijke situaties geleid.
pi_219795717
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:42 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Zeker. Grotendeels overeenkomstig qua uiterlijk en blijkbaar een laag zelfbeeld dat gecompenseerd moet worden door opstandig te zijn. Kijk mij eens... ik durf rebels te zijn :')
pi_219795733
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
De manier van aanhouden klopt niet.
En dat heeft eerder tot gevaarlijke situaties geleid.
Het is idd een ongelukkige samenloop van omstandigheden, die had kunnen worden voorkomen als de ICE agent niet voor de auto had gestaan, of de Karen zich niet met ICE had bemoeid of niet op het gaspedaal had getrapt.

Verder is het duidelijk dat er in jullie echo chamber, met name op Blue Sky nogal wat Bull Shit wordt verspreid.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219795735
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:42 schreef GerryDV het volgende:

[..]
De wereld is nog nooit zo overzichtelijk en makkelijk geweest.

Kijk achter je, Sylvana Simons en Willem Engel.
Kijk links van je Carice van Houten en Kati Piri.
Kijk rechts van je, een vrouw met hysterische ogen, kort blauw haar en een Palestijnse vlag.

En bepaal vervolgens aan welke kant van de geschiedenis je staat.
pi_219795747
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 05:50 schreef Tjoent het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goh ja, wat was ze bang he ... :|W
Die blik is echt psycho.
pi_219795759
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 07:53 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Die blik is echt psycho.
Ja, hoogmoedswaanzin ook.

En even lachen naar de agent die je zo gaat aanrijden...

pi_219795830
Een mooie bijkomstigheid is wel dat de achtergebleven kinderen waarschijnlijk niet meer de kant van hun moeder op gaan en dat de partner hier hopelijk ook wel een reality check door heeft gehad.
pi_219795851
Zag de burgermeester verklaren dat de agent wel geraakt was maar vergeleek het met het stoten tegen een koelkastdeur? Hij zegt dus ook dat ze gewoon mag wegrijden als ze word aangehouden maar dat is normaal in deze stad. Komen nu 1000 agenten bij begreep ik, wat kan er fout gaan.
life is like a box of chocolates
pi_219795867
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 08:09 schreef hondonspain het volgende:
Zag de burgermeester verklaren dat de agent wel geraakt was maar vergeleek het met het stoten tegen een koelkastdeur? Hij zegt dus ook dat ze gewoon mag wegrijden als ze word aangehouden maar dat is normaal in deze stad. Komen nu 1000 agenten bij begreep ik, wat kan er fout gaan.
Wel een hele zware en onvoorspelbare koelkastdeur. Wel bizar dat een aanhouding in die stad blijkbaar waardeloos is en je zelf mag bepalen dat je er geen zin jn hebt en weg mag rijden. Ik betwijfel ook of dat echt zo is. Dan kun je beter je politiemacht gewoon afschaffen.
pi_219795870
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2026 08:09 schreef hondonspain het volgende:
Volgens mij bedoeld de burgemeester meer dat het niet direct de doodstraf had moeten zijn. Niet dat ze weg mocht rijden. Daarnaast is een onderdeel van de zeer korte training van ICE medewerkers dat je niet voor de auto gaat staan. Ik neem aan dat de ICE agent ten minste ontslagen gaat worden voor het niet opvolgen van een van de weinige regels die ze hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')