Pizza was idd de maaltijd van hun, en geen tussendoortje. Maar ja het moet op één of andere manier toch een soort van wantrouwen zijn wat de FEBO betreft.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:00 schreef JJ76 het volgende:
Ze aten toch pizza als avond maaltijd en niet een stukje als extra snack. Ze kreeg er zelfs nog drankje bij. Bij Merc was het snack, ze at overgebleven stukje.
Diego roept vast voor de tv dat het met hem er nog in nooit gelukt was.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan ze weer huilie doen en Roland kan gaan roepen dat hij gelijk had.
Het is gewoon een vriendschapquote:
Het lijkt in het voorstukje erop dat er morgen een sneeuwpoppenopdracht wordt gespeeld? Of is het daar normaal dat je allemaal tegelijk een sneeuwpop probeert te maken alsof je leven ervan afhangt?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:00 schreef JJ76 het volgende:
Jammer dat ze bij regie niet flexibel zijn en geen spel met de sneeuw maken.
Hahaha ja! Beste bijdrage van Angelo sinds zijn entreequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:27 schreef Li0nHeart het volgende:
"Als er kampioenschappen zouden zijn voor lui zijn, dan wordt Jesse 4e.... dan hoeft ie niet naar het podium"
ik zie jouw posts nietquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hier niet, voor zover ik kan zien
Bij jou staat 'stop volgen'.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij jou staat 'stop volgen'.
Ik heb deze knop daar staan:
[ afbeelding ]
wel mijn naam dus maar niet wat ik neerzet hmmmquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie jouw posts niet
ik heb je nooit op FOE gezet
dit is echt raar
ja nu wel weerquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
wel mijn naam dus maar niet wat ik neerzet hmmm
nu ook niet?
komt omdat hij zo afvaltquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
Angelo: "hehgfhfhe jesse kenne spelen heefhehehehefhfhesse kenne doen"
Gast!
zeker vaker dan Peterquote:Op zaterdag 10 januari 2026 19:33 schreef KinKiJan het volgende:
Roxy is 'nieuw' en heeft daar volgens mij toch al vaker gestaan dan Daisy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |