Prima zolang die troep maar wegblijftquote:Op zondag 11 januari 2026 21:52 schreef 12Beaufort het volgende:
Op lange termijn wel wat koudere oplossingen.
[ afbeelding ]
Hier waren het echt alleen de wegen die slecht waren gestrooid.quote:
De wegen zijn nog wel wat glad maar extreem is het hier in ieder geval niet, vooral niet onze stoepen hier in de wijk die zijn de hele winterse omstandigheden bijgehouden en dus mooi schoon.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:05 schreef 12Beaufort het volgende:
Sommige stoepen zijn niet te doen hier.
Ik zei het toch, in februari kunnen we op de schaats met amper tot geen sneeuw en dus minder gladheid. Ook wat rustiger weer met kans op misten in de nacht en dus berijpte wereldenquote:Op maandag 12 januari 2026 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
De pluim is weer een stukje kouder. Er zit ook weinig neerslag in.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2026 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt zo'n net niet pluim dit. Stukje kouder, maar overdag nog steeds 4-6 graden.quote:Op maandag 12 januari 2026 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
[ afbeelding ]
Eerst zien dan geloven. Maar de kans is zeker aanwezig. Er zijn wel aanwijzingen voor een terugkeer van de winter op de iets langere termijn.quote:Op maandag 12 januari 2026 10:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De wegen zijn nog wel wat glad maar extreem is het hier in ieder geval niet, vooral niet onze stoepen hier in de wijk die zijn de hele winterse omstandigheden bijgehouden en dus mooi schoon.
Als ik zie hoe snel het dooien gaat denk ik dat de meeste morgen alweer weg is.
Oudste dochter hoeft vandaag niet naar school, hun zeggen dat code oranje tot 15h is verlengdze zijn duidelijk nog niet wakker
Mooi einde van deze winterse week
[..]
Ik zei het toch, in februari kunnen we op de schaats met amper tot geen sneeuw en dus minder gladheid. Ook wat rustiger weer met kans op misten in de nacht en dus berijpte wereldendan zien we ineens een hele andere kant van de winter die zonder problemen kan verlopen.
[ afbeelding ]
IT giet oanquote:Op maandag 12 januari 2026 10:57 schreef fietsie het volgende:
Lekker droog Fries-weer is altijd gewenst.
Met een scandihoog maken we best kans, tenminste, als hij op de juiste positie komt en hij een lange tijd stand weet te houdenquote:Op maandag 12 januari 2026 11:03 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Mag wel weer een keer. Al meer dan 29 jaar geleden ondertussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |