Hoog genoeg idd.quote:Op maandag 12 januari 2026 20:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ooh dus dat is niet perse super hoog dus daar in Rusland rechts van scandinavie dan denk ik. Hopelijk wel hoog genoeg om stand te houden tegen de westcirculatie
Hier is praktisch alles wel weg nu.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja dat is het ook zeker, gelukkig is dat geen alledaagse ding
Hier trouwens nog altijd sneeuwresten maar het dooien gaat toch wel rap, volgende sneeuwsessie ga ik een mega sneeuwpop in de tuin maken
Op de Veluwe op m'n werk nog een zo goed als compleet gesloten sneeuwdek.quote:Op maandag 12 januari 2026 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja dat is het ook zeker, gelukkig is dat geen alledaagse ding
Hier trouwens nog altijd sneeuwresten maar het dooien gaat toch wel rap, volgende sneeuwsessie ga ik een mega sneeuwpop in de tuin maken
Ziet er leuk maar erg fragiel uit, 1 zwak punt bij het hogedruk en alles loopt stuk, dat is ook wat je terug ziet in de ECWMF hi res, eerst blokkade maar het houd niet stand, daarnaast kan de kou niet lekker doorkomen vanuit Rusland. De hogedruk blijft op ruime afstand iets wat je liever niet wilt hebben. Beter is dat die Russische hogedruk wat meer naar het westen verplaats en op die manier tegengas kan geven met de andere hogedruk op de oceaan. (Zie het als een backup mocht die H wel breken op de oceaan).quote:
quote:Op maandag 12 januari 2026 21:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Op de Veluwe op m'n werk nog een zo goed als compleet gesloten sneeuwdek.
Voor nu is het wel goed hoor dat alles nu even goed aan het weg dooien is, want sneeuwijs is nou ook niet echt handig om te hebbenquote:
Nee hoor, springlevend.quote:
Ow, dat zeker. Ben elke dag in het bos. Vlakbij de Loenense watervallen en de Veluwse stoomtrein maatschappij.quote:
Van mij mag het gelijk lente worden. Sneeuw wegquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Vind het wel lekker zo, deze temperatuur. Heerlijk buiten zijn nu. Het waait niet, droog. Niks mis mee.
Prima ditquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Inmiddels hebben we weer dubbele cijfers de verkeerde kant op
[ link | afbeelding ]
Die is hier al helemaal weg sinds gisterenochtend.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Van mij mag het gelijk lente worden. Sneeuw weg
Nee, prima. Ik heb het tenminste niet meer de hele tijd koud.quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heel fijnquote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
Rokjesdag?quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2026 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |