abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219787699
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:08 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Hier kan zelfs de Telegraaf niet aan tippen.
Hamilton draait zich om in zijn graf
pi_219787709
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, ze rijdt naar rechts.
Hij wordt geraakt door de linker kant van de auto.
En ze rijdt eerst naar achteren.

En dan gaat hij voor de auto staan.
Waarom?
Je kunt verwachten dat iemand die in paniek weg probeert te komen vervolgens naar voren gaat.
[..]
Bladiebla.
Hij wordt geraakt. Dus neemt de de kans dat ze hem overrijdt voor lief. In het arrest werd de agent niet eens geraakt.

Je kan draaien wat je wil: dit valt gewoon onder voorwaardelijk opzet. Het is ook niet dat ze de kunde van Max Verstappen heeft. Ze wil weg en dat ze daarbij die agent raakt vindt ze kennelijk geen probleem.
pi_219787710
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als ik 3 fokkers kan noemen die het ontkend hebben in deze reeks, ga je dan eerlijk antwoord geven op de vraag wat jij van Trump vindt?
Nee, want hij hebt je oordeel al maanden geleden over mij geveld.
Zie onderschrift.

quote:
De agent liep om de auto heen om collega’s te ondersteunen en hij trekt zijn pistool al wanneer zij gas geeft en schiet vervolgens drie keer kort daarna.
Klopt.

En dan hebben we het over de immigratie politie...

Die dergelijk geweld in zet en mensen dat heel normaal vinden...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_219787713
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
De Trump regering, niet de minste.
[..]
Dat klopt.
Het gaat om alle handelingen, van zowel ICE als zij zelf.
Ik heb de posts van de Trump regering hier gemist. Excuses.
pi_219787714
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Terrorist is ze niet (en er is maar een enkeling die zulks beweert).
Waaronder witte huis officials.
pi_219787723
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb de posts van de Trump regering hier gemist. Excuses.
Dat is heel knap.
pi_219787734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:18 schreef xzaz het volgende:

[..]
Hij moet helemaal niet op zij gaan. Sowieso hij is al BUITEN gevaar en hoeft dus niet te schieten?
Het moment waarop hij besluit te gaan schieten is wanneer zij zijn richting op komt en op dat moment hij nog in de baan van de auto staat.

Ik vind ook dat hij beter niet had kunnen schieten, maar uit alles lijkt hij te voldoen aan de geweldsinstructie.
pi_219787747
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 11:54 schreef theguyver het volgende:

[..]
Als federal agent word er van je verwacht dat je eerst onder de auto kijkt of de Wielen jou kant op staan of rechtdoor.
:Y

En dat in een sec tijd. met hatende mensen om je heen.
pi_219787756
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, want hij hebt je oordeel al maanden geleden over mij geveld.
Zie onderschrift.
[..]
Klopt.

En dan hebben we het over de immigratie politie...

Die dergelijk geweld in zet en mensen dat heel normaal vinden...
Kijk, en precies hierom noem ik jou een laffe hond. Omdat je iedere keer weer niet als een kerel recht voor zijn raap iets zegt. Kun je lekker steeds de vermoorde onschuld spelen.

Verder vindt vrijwel iedereen dit geweld niet normaal, maar constateert men dat het een reactie is op haar beslissing om zodanig op de vlucht te slaan dat de agent potentieel in gevaar is gekomen.
pi_219787758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hij wordt geraakt. Dus neemt de de kans dat ze hem overrijdt voor lief.
Dat is een aanname.
Je gaat er vanuit dat ze bewust handelde, en verwijt mij vervolgens dat ik er vanuit ga dat de agent bewust handelde.

De hele situatie gebeurt in een split second.

Het verschil tussen de vrouw en agent is dat die laatste getraind is en je mag verwachten dat die op de juiste manier handelt in dit soort situaties.
Dan is voor een auto lopen die weg probeert te komen geen handige set.
Gelukkig kan hij weg komen, mede omdat de auto naar rechts wil, maar hij trekt wel zijn pistool en schiet 3x.

quote:
Je kan draaien wat je wil: dit valt gewoon onder voorwaardelijk opzet.
Nope.

quote:
Het is ook niet dat ze de kunde van Max Verstappen heeft. Ze wil weg en dat ze daarbij die agent raakt vindt ze kennelijk geen probleem.
Dat is een aanname van je.
pi_219787762
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:22 schreef Adames het volgende:

[..]
Dat is heel knap.
Waren het er veel?

Incel, is that you?
pi_219787771
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:04 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Welk videobewijs wordt volgens jou ontkent?
Lol 8 topics er vol van en jij komt met deze opmerking. _O- _O- _O-
pi_219787775
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kijk, en precies hierom noem ik jou een laffe hond. Omdat je iedere keer weer niet als een kerel recht voor zijn raap iets zegt. Kun je lekker steeds de vermoorde onschuld spelen.
Moet dat indruk maken?

Jij noemt mij een zeer vocale Trump hater, en vervolgens wil je weten wat ik van Trump vindt.

Tja, verkeerde volgorde.

quote:
Verder vindt vrijwel iedereen dit geweld niet normaal, maar constateert men dat het een reactie is op haar beslissing om zodanig op de vlucht te slaan dat de agent potentieel in gevaar is gekomen.
Een verkeerde reactie.
pi_219787779
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:22 schreef Adames het volgende:

[..]
Dat is heel knap.
Ja, bijzonder niet?
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:29:22 #285
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219787782
Wat een onzin wordt er allemaal bijgehaald.

Agent staat naast de auto; auto kan geen schade meer doen aan agent

Agent schiet bestuurder door hoofd.

Totaal onnodig.
pi_219787794
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is een aanname.
Je gaat er vanuit dat ze bewust handelde, en verwijt mij vervolgens dat ik er vanuit ga dat de agent bewust handelde.

De hele situatie gebeurt in een split second.

Het verschil tussen de vrouw en agent is dat die laatste getraind is en je mag verwachten dat die op de juiste manier handelt in dit soort situaties.
Dan is voor een auto lopen die weg probeert te komen geen handige set.
Gelukkig kan hij weg komen, mede omdat de auto naar rechts wil, maar hij trekt wel zijn pistool en schiet 3x.
[..]
Nope.
[..]
Dat is een aanname van je.
Ja, hallo. Ik schreef al dat je met iedere post jezelf meer en meer belachelijk maakt… waarom ga je er dan mee door?

Voorwaardelijk opzet meet je niet af aan de psyche. Bewust handelen is opzet, de onvoorwaardelijke variant.

Voorwaardelijk opzet is handelen op zo’n wijze dat je objectief moet oordelen dat iemand de kans op het gevolg voor lief heeft genomen.

Had je allemaal kunnen weten als je direct het arrest had gelezen, maar jij denkt als leek het beter te weten dan degene die jarenlang als advocaat strafzaken heeft gedaan (weliswaar primair witte boorden, maar daar kennen we ook het voorwaardelijk opzet).

Je overschat jezelf weer eens schromelijk.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:31:04 #287
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219787796
[img]i.fok.nl/usericons/256935/fav.jpg[/img]
pi_219787807
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Moet dat indruk maken?

Jij noemt mij een zeer vocale Trump hater, en vervolgens wil je weten wat ik van Trump vindt.

Tja, verkeerde volgorde.
[..]
Een verkeerde reactie.
O, ik weet al lang hoe jij over hem denkt. Ik wil alleen dat jij het hier even zwart op wit plaatst. Want als je dan liegt daarover, dan ga ik even snel terugzoeken en jou in je hemd zetten. Maar goed, dat weet je. En daarom ben je als een wezeltje jezelf aan het verstoppen.

En dat het een verkeerde reactie is, eens. Maar daarvoor hebben we noodweerexces, omdat mensen geen robots zijn.
pi_219787809
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
:Y

En dat in een sec tijd. met hatende mensen om je heen.
Die ICE agenten worden constant met hun leven bedreigd door blauwharige werkelozen en ander hysterisch geitenwollensokkenvolk.
  vrijdag 9 januari 2026 @ 12:33:53 #290
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_219787811
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 10:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Dat lijkt me hier op FOK! niet de reden. De discussie gaat in deze topicreeks over wiens schuld het nou is. Dat is in tegenstelling tot de dood van die 60-jarige man geen uitgemaakte zaak, dus voer voor tig topics. Dat dit interessanter is dan wanneer het in Brazilië was gebeurd, is denk ik omdat men toch de VS ziet als (voormalig) een van ons en de leiders van het westen.
De VS is nog altijd dé leider in het Westen, waar het echter volledig mis is gegaan is dat een deel van de samenlevingen in de Europese landen (en dit sentiment is trouwens ook zeker aanwezig in een deel van de VS) helaas een koers wil varen waarbij de ondermijning en ondergang van de eigen cultuur het gevolg zal zijn.

Want een koers van kosmopolitisme, supranationalisme en multiculturalisme, waarbij de nadruk ligt op niet-Westerse culturen ten faveure van de oorspronkelijke Westerse cultuur: een Joods-Christelijke inslag en onafhankelijke natiestaten, uiteindelijk zal zorgen voor een totale ondergang, geen vooruitgang.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_219787815
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:29 schreef xzaz het volgende:
Wat een onzin wordt er allemaal bijgehaald.

Agent staat naast de auto; auto kan geen schade meer doen aan agent

Agent schiet bestuurder door hoofd.

Totaal onnodig.
Onwaar. De actie wordt ingezet terwijl hij nog in de baan van de auto staat.

Sowieso is het verdomd knap om naast de auto staand een kogel door de voorruit te jagen.
pi_219787818
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
O, ik weet al lang hoe jij over hem denkt. Ik wil alleen dat jij het hier even zwart op wit plaatst. Want als je dan liegt daarover, dan ga ik even snel terugzoeken en jou in je hemd zetten. Maar goed, dat weet je. En daarom ben je als een wezeltje jezelf aan het verstoppen.

En dat het een verkeerde reactie is, eens. Maar daarvoor hebben we noodweerexces, omdat mensen geen robots zijn.
_O- :W

Ik zou zeggen, get a life.
pi_219787827
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sowieso is het verdomd knap om naast de auto staand een kogel door de voorruit te jagen.
Snap ik
Ik klim ook altijd op de motorkap als ik de sneeuw van het voorruit wil verwijderen.

Ik vind het verdomd knap als iemand dat kan vanaf de zijkant.
pi_219787829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:34 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niemand heeft het ook over hoe kundig en snel hij zijn wapen wist te pakken, ik vind dat indrukwekkend wel, sneller dan Buffalo Bill zowat.
pi_219787835
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:35 schreef Wantie het volgende:

[..]
_O- :W

Ik zou zeggen, get a life.
Aldus degene die zo met mij bezig is dat ik in zijn sig sta…

Ga je nog het arrest lezen? Of is dat te beschamend voor je?
pi_219787845
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De VS is nog altijd dé leider in het Westen, waar het echter volledig mis is gegaan is dat een deel van de samenlevingen in de Europese landen (en dit sentiment is trouwens ook zeker aanwezig in een deel van de VS) helaas een koers wil varen waarbij de ondermijning en ondergang van de eigen cultuur het gevolg zal zijn.

Want een koers van kosmopolitisme, supranationalisme en multiculturalisme, waarbij de nadruk ligt op niet-Westerse culturen ten faveure van de oorspronkelijke Westerse cultuur: een Joods-Christelijke inslag en onafhankelijke natiestaten, uiteindelijk zal zorgen voor een totale ondergang, geen vooruitgang.
Dus je komt je persoonlijke frustratie ventileren in een topic over de dood van een jonge Amerikaanse vrouw.
pi_219787846
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2026 12:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Snap ik
Ik klim ook altijd op de motorkap als ik de sneeuw van het voorruit wil verwijderen.

Ik vind het verdomd knap als iemand dat kan vanaf de zijkant.
Want jij verwijdert de sneeuw door deze door de (niet het) voorruit de duwen?

Mijn hemel, je komt inmiddels vrij zwakzinnig over zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')