Moneymoneymoney...quote:Op vrijdag 9 januari 2026 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel mee eens.
Er klopt veel niet. Alleen is het dermate complex (voorlopig) daar het niet simpel op te lossen is.
En ja, geld is 1 van de belangrijke dingen. Er is nou eenmaal maar een beperkt budget om alles te doen. Dus keuzes.
Ik heb ook een aantal heel foute ervaringen. Ik weet dat ze wel, zo goed als allemaal, zwaar hun best doenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 16:42 schreef RedShoe het volgende:
Ik heb trouwens alleen maar goede ervaringen met de zorg verder. Alleen met de medicatie is wel een ding soms.
En de wachttijden bij de psychische zorg is afschuwelijk.
Ik heb ook een hele foute ervaring met een cardioloog. Maar dat lag aan de man, niet aan de zorg. Ik heb nu een anderequote:Op vrijdag 9 januari 2026 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal heel foute ervaringen. Ik weet dat ze wel, zo goed als allemaal, zwaar hun best doen
Er gaat wel meer mis met verband- en hulpmiddelen en medicatie. Daar wordt een boek van weggegooidquote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:01 schreef chufi het volgende:
Toen ik een paar jaar terug terug kwam uit een al te lang durende opname werd er door de thuiszorg nog wat besteld aan verbandmiddelen ... volgens de contactpersoon niet zo veel. maar ik ontving dus een doos vol met van allees en nog niks ... kassa 400+ Euro... Die contactpersoon wist te melden dat dat vaker gebeurt ,,, want dan weten ze dat eigen risico toch al is verbruikt en dat de verzekering wel uitbetaald ...
En heel veel wordt ook niet gerecycled.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 19:01 schreef chufi het volgende:
Toen ik een paar jaar terug terug kwam uit een al te lang durende opname werd er door de thuiszorg nog wat besteld aan verbandmiddelen ... volgens de contactpersoon niet zo veel. maar ik ontving dus een doos vol met van allees en nog niks ... kassa 400+ Euro... Die contactpersoon wist te melden dat dat vaker gebeurt ,,, want dan weten ze dat eigen risico toch al is verbruikt en dat de verzekering wel uitbetaald ...
Mij is door een apotheker uitgelegd dat dit komt omdat er ooit casussen zijn geweest waarbij sick fucks gerommeld hebben met de verpakkingen van retourmedicatie. Ik heb geen idee of er bewijs van is/was, maar men vertrouwt retouren niet voldoende om ze in NL te hergebruiken voor patienten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:20 schreef RedShoe het volgende:
[..]
En heel veel wordt ook niet gerecycled.
Veel dingen in verpakking kan nog hergebruikt worden, daar gaat ook veel mis. Zoals medicatie wordt volgens mij gewoon vernietigd.
Ja dat inderdaad. Snap ik ook wel, maar ontzettend zonde ook wel weer. Bepaald materiaal kun je eventueel nog schenken aan een verzorgingshuis als ze dat zouden willen hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mij is door een apotheker uitgelegd dat dit komt omdat er ooit casussen zijn geweest waarbij sick fucks gerommeld hebben met de verpakkingen van retourmedicatie. Ik heb geen idee of er bewijs van is/was, maar men vertrouwt retouren niet voldoende om ze in NL te hergebruiken voor patienten.
Die mogen dat ook niet zomaar aannemenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Snap ik ook wel, maar ontzettend zonde ook wel weer. Bepaald materiaal kun je eventueel nog schenken aan een verzorgingshuis als ze dat zouden willen hebben.
Medicijnen niet, dat kan ik me voorstellen, maar bijvoorbeeld incontinentiemateriaal?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die mogen dat ook niet zomaar aannemen
Je ziet nu dat veel apothekers etc initiatieven starten om dit soort materiaal te verzamelen en sorteren. Dat wat gebruikt kan worden gaat dan bv naar dak- en thuislozen, asielzoekers zonder status etc.
Yep, mag vaak ook niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Medicijnen niet, dat kan ik me voorstellen, maar bijvoorbeeld incontinentiemateriaal?
Binnenblijven hequote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:47 schreef RedShoe het volgende:
De wegen zijn hier behoorlijk slecht nu.
Veel sneeuw op de wegen. Maar gelukkig weer heelhuids terug
Ja maar ik moest welquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenblijven he
Het is helemaal niet de bedoeling dat jullie daar naar buiten gaan
Je dranken/peuken/drugs/oid waren op?quote:
Das wit ja, hier is op 2 smeltende sneeuwpoppen na, alles weg. Net in ieder geval.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:50 schreef RedShoe het volgende:
Zo zien alle wegen er uit hier.
https://webcam-harlingen.nl/pages/cameras/zo-singel.php
Ik gebruik niks van datquote:Op vrijdag 9 januari 2026 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je dranken/peuken/drugs/oid waren op?
Dan had je vast geen goede redenquote:
Chocoquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
Hier is vandaag bijna alle sneeuw weg geregend.
Avond.
Hey Shii.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Choco![]()
Hier was het weg geregend, maar weer beetje wit inmiddels.
Ik ben er ook klaar mee hoor. Voor kinderen is het leuk, lekker sleeën en sneeuwpoppen maken en een mooi plaatje als je naar buiten kijkt en niets hoeft, maar voor de rest is het alleen maar irritant en ellende. Volgende week is het weer over hopelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey Shii.![]()
Ik hoop dat het hier wegblijft. Ben er wel klaar mee inmiddels.
Geef het even, nieuwe lading in aankomstquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
Hier is vandaag bijna alle sneeuw weg geregend.
Avond.
Laat het dan maar in andere delen van NL vallen, wij hebben genoeg gehad afgelopen week.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geef het even, nieuwe lading in aankomst
Neenee, jij krijgt extra, voor de kerstsfeerquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laat het dan maar in andere delen van NL vallen, wij hebben genoeg gehad afgelopen week.
Neeeee ben er helemaal klaar mee, wil gewoon naar buiten kunnen zonder dat ik bang ben dat ik iets breek.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neenee, jij krijgt extra, voor de kerstsfeer
Helaas, de beslissing is al genomen. De sneeuw komtquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neeeee ben er helemaal klaar mee, wil gewoon naar buiten kunnen zonder dat ik bang ben dat ik iets breek.
En kerst is gelukkig ook weer voorbij. Het was leuk, vandaag was het weg, nog leuker.
Nee nee nee ik wil het niet meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, de beslissing is al genomen. De sneeuw komt
U kunt een klacht indienen. Graag binnen 7 werkdagen per post. Binnen 42 werkdagen krijgt u hierop een eerste reactie.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U kunt een klacht indienen. Graag binnen 7 werkdagen per post. Binnen 42 werkdagen krijgt u hierop een eerste reactie.
Helaas voor jou, alles is al in het noorden en westen geplandquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat het komende dagen heel hard gaat sneeuwen en er heel veel sneeuw gaat vallen bij jou.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas voor jou, alles is al in het noorden en westen gepland
Alle sneeuw hier is vandaag gesmolten, wordt lachen als het vannacht gaat vriezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
Voor nu valt er iig nog niets. De rest zie ik morgen wel weer.
Ik vrees daar ook voor want het is wel erg nat door de regen heel de dag. Maar goed, begin van de avond kon ik redelijk rustig over straat wandelen zonder te vallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle sneeuw hier is vandaag gesmolten, wordt lachen als het vannacht gaat vriezen.
poepie toch dit zijn magische momentenquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ga het niet aanklikken dit keer, echt wel klaar mee.
Weet ik, was erg magisch van de week. Nu wil ik weer gewoon naar buiten kunnen als ik dat wil zonder angst om te vallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
poepie toch dit zijn magische momenten
ok ik wist niet dat je zo slecht ter been was, het komt gelukkig niet al te vaak voorquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik, was erg magisch van de week. Nu wil ik weer gewoon naar buiten kunnen als ik dat wil zonder angst om te vallen.
Dat valt gelukkig ook wel weer mee maar heb wel angst om te vallen en mijn knieën verder naar de klote te vallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
ok ik wist niet dat je zo slecht ter been was, het kom gelukkig niet al te vaak voor
Als je valt dan vang ik je wel op.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat valt gelukkig ook wel weer mee maar heb wel angst om te vallen en mijn knieën verder naar de klote te vallen.
Dan wordt je geplet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je valt dan vang ik je wel op.
Dan laat ik het opvangen wel aan mijn parkiet over.quote:
Arme parkiet, daar blijft niets van over dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan laat ik het opvangen wel aan mijn parkiet over.
Ging niet over jouquote:
Ja hier op het internet.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:59 schreef Karzai het volgende:
de koene ridders staan paraat om je te helpen chocofan
Als je rum pakt komt ridder koen ook jaquote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:59 schreef Karzai het volgende:
de koene ridders staan paraat om je te helpen chocofan
Mijn parkiet moet je niet onderschatten.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 21:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Arme parkiet, daar blijft niets van over dan.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet moet je niet onderschatten.
Ja toch niet dan.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:01 schreef Karzai het volgende:
eentje mist een oog en een andere been maar met een arm gaan we eroverheen
Wie gaat er over wie?quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:01 schreef Karzai het volgende:
eentje mist een oog en een andere been maar met een arm gaan we eroverheen
Die draait haar hand vleugel nergens voor om.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:06 schreef ChocoFan het volgende:
Misschien wil die parkiet van eend het wel, die is wel in voor rare dingen geloof ik.
Kijk, had ik dat goed ingeschat.quote:Op vrijdag 9 januari 2026 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die draait haar hand vleugel nergens voor om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |