Zeg dan gewoon auto.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef incel het volgende:
[..]
Sorry ik ben geen carguy dat is voor nichten
Wist ook niet precies wat hij nou wilde met de national guard. Inzetten ten behoeve van vreedzaam protest of tegen ICE ofzo.. klonk nogal eng.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:56 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Die Walz gaat, terecht, binnen 24 uur gearresteerd worden voor insurrection.
Ze pakken hooguit zijn lunchgeld af. Net zoals die lafaard hegseth deed bij oorlogsheld Kelly.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:56 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Die Walz gaat, terecht, binnen 24 uur gearresteerd worden voor insurrection.
antwoord gewoonquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hoeveelste account is dit?
Die Amerikaanse dingen zijn niet te vergelijken met onze Nederlandse dingen. 2x zo groot, 2x zo zwaar. Gewoon wat hier een kleine vrachtwagen is bijna.quote:
Nee, Etto heeft vooral historisch besefquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien heeft Etto inzage in de reisbonnen van de militaire transportvliegtuigen.
Ach, HowardRoark had ook weinig moeite met dat mensen zonder veroordeling vastgezet en mogelijk gemarteld werden in CEBOT. Of het is een trol, of hij vindt geweld tegen andersdenkenden gewoon prima.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gast, kijk nu eens naar de totaal debiele houding van Trump.
Etto zou nooit iets in de wereld slingeren wat niet, waar is. Ik geloof hem op zijn woordquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien heeft Etto inzage in de reisbonnen van de militaire transportvliegtuigen.
Heerijk, je had niet gedacht dat er fokkers waren die die klootmongool van een Nedic kendenquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Who cares?
Verschil tussen west en oost europa is dat we trots zijn op onze geschiedenis en niet verdrinken in zelf haat
We zullen zien. Als het een zwarte vrouw was geweest, dan zouden er nu vermoedelijk protestmarsen door Amsterdam worden georganiseerd, onder leiding van de burgemeester.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee. Het incident misschien
Maar de aanleiding en gevolgen zijn wat groter
Zeker doen, ik weet meer van je eigen geschiedenis dan je ooit zult gelukken.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Etto zou nooit iets in de wereld slingeren wat niet, waar is. Ik geloof hem op zijn woord
Welnee man, die rijden hier ook al genoeg rond. Het is gewoon een Kia ofso.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:04 schreef incel het volgende:
[..]
Die Amerikaanse dingen zijn niet te vergelijken met onze Nederlandse dingen. 2x zo groot, 2x zo zwaar. Gewoon wat hier een kleine vrachtwagen is bijna.
Dat klopt zeker. Hoewel je hier tegenwoordig ook flinke SUV's hebt. En die Amerikaanse pick up trucks zie ik weleens bij mensen in de bouw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:04 schreef incel het volgende:
[..]
Die Amerikaanse dingen zijn niet te vergelijken met onze Nederlandse dingen. 2x zo groot, 2x zo zwaar. Gewoon wat hier een kleine vrachtwagen is bijna.
Het zwaartepunt lag toch wel bij de Kroaten (Ustasa/Pavelic). Jasenovac was echt pure horror, wellicht een van de ergste kampen. Een onderbelicht deel in de geschiedenis van de Twee Wereldoorlog.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hihi, komt te dichtbij, niet... je had gehoopt dat er geen enkele Nederlander zou zijn die weet heeft van het smerige antisemitisme in Nedic's Servie
Nee.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd triest om te zien maar ja de geweldsinstructie in Amerika is anders wanneer het om vuurwapengebruik gaat moet je er zeker van zijn dat de persoon dood is. Beetje zoals ze dat in China doen met verzekeringen, nog ff in z'n achteruit over iemand heen.
Dat zal ik absoluut niet bestrijden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, Etto heeft vooral historisch besef
Helemaal waar; desalniettemin was het regime van Nedic in Servië niet veel beterquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het zwaartepunt lag toch wel bij de Kroaten (Ustasa/Pavelic). Jasenovac was echt pure horror, wellicht een van de ergste kampen. Een onderbelicht deel in de geschiedenis van de Twee Wereldoorlog.
Nogmaals, who gives a fuckquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heerijk, je had niet gedacht dat er fokkers waren die die klootmongool van een Nedic kenden
Als trots voelt voor die Nedic gaat er iets niet helemaal lekker in je knikkerquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Who cares?
Verschil tussen west en oost europa is dat we trots zijn op onze geschiedenis en niet verdrinken in zelf haat
Ah. En wat is CEBOT en waar heb ik martelingen toegejuicht? Graag onderbouwen zulke heftige aantijgingen ...quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:04 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, HowardRoark had ook weinig moeite met dat mensen zonder veroordeling vastgezet en mogelijk gemarteld werden in CEBOT. Of het is een trol, of hij vindt geweld tegen andersdenkenden gewoon prima.
Waar haal je vandaan dat iemand dood moet zijn?!quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd triest om te zien maar ja de geweldsinstructie in Amerika is anders wanneer het om vuurwapengebruik gaat moet je er zeker van zijn dat de persoon dood is. Beetje zoals ze dat in China doen met verzekeringen, nog ff in z'n achteruit over iemand heen.
Ik haat mijn land niet, vreemde accusatie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:07 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nogmaals, who gives a fuck
Geen reden om je land te haten
We zullen er naar verluidt wel achter komen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:05 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Etto zou nooit iets in de wereld slingeren wat niet, waar is. Ik geloof hem op zijn woord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |