jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Is een dutje van drie uur nog wel een dutje?
Teveel gedoetjes hoor, kijk die film wel gewoon met het verkeerde hoesjequote:Op donderdag 8 januari 2026 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Copyshop, bieb, sommige supermarkten..
Het is ook vooral een wel niet discussie in het topic.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zie in je Po-Hi iets van een agent die iemand dood heeft geschoten..
Had ik dus ook nog niets over gehoord/gelezen.
Ja nu gaat het dus helemaal foutquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teveel gedoetjes hoor, kijk die film wel gewoon met het verkeerde hoesje
Sleep all the dutjesquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:57 schreef CherryLips het volgende:
Is een dutje van drie uur nog wel een dutje?
Nou blij?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan knip je een A4tje op de juiste maat en teken je zelf even een plaatje en zet je er OVERMORROW op als titel
ja!quote:
quote:Rond 5.00 uur vanochtend daalde de temperatuur op meerdere plekken in het land onder -10 graden. Gilze-Rijen is de koudste plek met -10,7 graden. De laatste keer dat het kouder was, was in februari 2021. Toen is -16,2 graden gemeten.
Jazeker! Elke dag als ik thuis kwam van werk stond zij al in de keukenquote:
Valt wel mee dus.quote:
Dat is al weer 3 dagen geleden truusquote:
2quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is al weer 3 dagen geleden truus
Stuk beterquote:
Ook goed, in ieder geval niet van vandaag want het heeft niet echt gevrorenquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
2
zie ik nu ook idd... mijn feestboek zegt een bericht van een uur geleden maar dan blijkt het ouder... geen feest meer op feestboek
Binnen 5 maanden valt die man dood neer. Maar dan is hij Groenland al binnen gevallen en is de derde Wereldoorlog begonnen.quote:
Heftig!quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jazeker! Elke dag als ik thuis kwam van werk stond zij al in de keuken![]()
Alleen week voor de kerst werd ze ziek, zo ziek dat ze uiteindelijk donderdag (eerste kerstdag) in het ziekenhuis belande omdat ze een te hoge suikers had, uiteindelijk is diabetes het vermoede, uitslag laat nog even op zich wachten. Ze heeft 4 dagen op IC en 2 dagen op verpleegafdeling gelegen waar ze weer de goeie kant opging en uiteindelijk op oudjaarsdag weer naar huis kon om verder aan te sterken.
Nu gaat het goed alleen energie moet nog wat terug komen, dus heb 2 weken zorgverlof genomen om haar zoveel mogelijk te ontlasten zodat ze haar eigen ding kan doen en niet de dingen die moeten.
En daar hoort koken natuurlijk ook bij.
misschien dat je als je terug leest mn hint snapt over dat een sahm het ook zo voelt..quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jazeker! Elke dag als ik thuis kwam van werk stond zij al in de keuken
Ik wil echt niet weten wat hij nog meer gaat uitspoken in de komende 3 jaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Binnen 5 maanden valt die man dood neer. Maar dan is hij Groenland al binnen gevallen en is de derde Wereldoorlog begonnen.
jammer... dan gaan we niet zo laag als rovaniemiquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook goed, in ieder geval niet van vandaag want het heeft niet echt gevroren
incl btw wel jaquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze twee setjes kosten samen een goede ¤ 500+Dat museum wil ik ook wel hebben, vind hem alleen te duur
beterschap gewenst voor haar. en goed dat je haar zo helptquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Alleen week voor de kerst werd ze ziek, zo ziek dat ze uiteindelijk donderdag (eerste kerstdag) in het ziekenhuis belande omdat ze een te hoge suikers had, uiteindelijk is diabetes het vermoede, uitslag laat nog even op zich wachten. Ze heeft 4 dagen op IC en 2 dagen op verpleegafdeling gelegen waar ze weer de goeie kant opging en uiteindelijk op oudjaarsdag weer naar huis kon om verder aan te sterken.
Nu gaat het goed alleen energie moet nog wat terug komen, dus heb 2 weken zorgverlof genomen om haar zoveel mogelijk te ontlasten zodat ze haar eigen ding kan doen en niet de dingen die moeten.
En daar hoort koken natuurlijk ook bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |