zin moet je makenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanmiddag best wel lang geslapen (uurtje of 3). Totaal geen zin om morgen te werken ook.
Ik deed laatst per ongeluk 2,5 uur lang een dutje en slapen 's nachts was toch wel vrij kansloos.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanmiddag best wel lang geslapen (uurtje of 3). Totaal geen zin om morgen te werken ook.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik slaap eigenlijk meestal snachts wel goed, ook na een middagdut die uitliepquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik deed laatst per ongeluk 2,5 uur lang een dutje en slapen 's nachts was toch wel vrij kansloos.
Ik heb geen labelprinterquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alvast klaar gelegd
Zou wel sticker over de titel doen met de echte titel
dan pak je ducttapequote:
Zelf maken dan maarquote:
hoesjes printen.... joh dat heb ik veel gedaan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
Plaatje bewerken, de tekst veranderen naar de juiste titel
Uitprinten
In het hoesje doen
Klaar
Ik volg het niet meerquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:52 schreef Ama het volgende:
Wat een shitshow weer vandaag in Amerika.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met zulke dutjes.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik deed laatst per ongeluk 2,5 uur lang een dutje en slapen 's nachts was toch wel vrij kansloos.
Ik heb ook geen printer ...quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:51 schreef essnhills het volgende:
Plaatje bewerken, de tekst veranderen naar de juiste titel
Uitprinten
In het hoesje doen
Klaar
Dit was wel overdreven lang en zeker niet de bedoeling.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met zulke dutjes.
Rustig aan kwiwiquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor ik daar labelprinter?![]()
@:franticdj
Heb vandaag regelmatig in het NWS topic gereageerd. Slecht voor je bloeddruk.quote:
Copyshop, bieb, sommige supermarkten..quote:
dan knip je een A4tje op de juiste maat en teken je zelf even een plaatje en zet je er OVERMORROW op als titelquote:
Ik zet nooit wekkers voor dutjes. Zijn meestal een kwartiertje. Behalve die ene van drie uur.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Dit was wel overdreven lang en zeker niet de bedoeling.Had wekker uitgedrukt en ben verder gaan slapen.
Het is al sinds 20 januari vorig jaar een shitshowquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:52 schreef Ama het volgende:
Wat een shitshow weer vandaag in Amerika.
Als ik dat niet doe ben ik uren later ineens wakker en is mijn hele ritme overhoop gegooid.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet nooit wekkers voor dutjes. Zijn meestal een kwartiertje. Behalve die ene van drie uur.
Pfff nog drie jaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is al sinds 20 januari vorig jaar een shitshow
Ik zie in je Po-Hi iets van een agent die iemand dood heeft geschoten..quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb vandaag regelmatig in het NWS topic gereageerd. Slecht voor je bloeddruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |