quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef 12Beaufort het volgende:
Het zal me trouwens niet verbazen als het ook nog code rood gaat worden in het noorden.
quote:Op donderdag aan het eind van de middag bereikt de storing die gepaard gaat met de depressie "Goretti" Bretagne. Deze zal snel alle regio's in het noordwesten van het land in de avond en de daaropvolgende nacht doorkruisen. In het departement Manche, dat onder rode waakzaamheid staat, kunnen de rukwinden 150 tot 160 km/u op de kust en 130 tot 140 km/u in het binnenland bereiken. In de departementen die onder oranje waakzaamheid staan, worden rukwinden verwacht van 100 tot 120 km/u in het binnenland en tot 130/140 km/u aan de kust. Voor de regio Parijs worden rukwinden van 90 tot 100 km/u verwacht, met een episode die langdurig lijkt te zijn. Deze rukwinden kunnen zich gedurende meerdere uren voordoen.
Sterkte daarquote:Op donderdag 8 januari 2026 13:11 schreef Ama het volgende:
Nou ik zal het zien morgen. Gr uit Drenthe.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:11 schreef Ama het volgende:
Nou ik zal het zien morgen. Gr uit Drenthe.
Mij ook niet. Zou het wel mooi vinden imo. Lekker wandelen, goed ingepakt en ergens in de stad een dikke bak snert naar binnen werkenquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:59 schreef 12Beaufort het volgende:
Het zal me trouwens niet verbazen als het ook nog code rood gaat worden in het noorden.
Waar komt de grens met snil ongeveer te liggen? En krijgt de rest van het land gewoon regen ?quote:
In het midden en zuiden eerst regen. Het noorden sneeuw. Later op vrijdag ook in de rest van het land sneeuw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar komt de grens met snil ongeveer te liggen? En krijgt de rest van het land gewoon regen ?
Later ook weer snil?quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:11 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
In het midden en zuiden eerst regen. Het noorden sneeuw. Later op vrijdag ook in de rest van het land sneeuw.
Als je je auto nog kan zien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:43 schreef TwinBro het volgende:
Morgen vroege dienst in de thuiszorg, Groningen.
Gelukkig kan ik met de auto.
Als je niet in Delfzijl woont dan moet dat wel lukken idd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:00 schreef nostra het volgende:
Morgenochtend winterbanden in Leiden erop laten zetten moet dus nog wel lukken, da's in ieder geval iets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |