Waarom doen pubers domme dingen? Omdat het verboden was, spannend. Peer pressure. Risico's niet goed kunnen inschatten en gevolgen niet kunnen overzien.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom heb je die herhaaldelijk gezien dan.
oh echt domquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:49 schreef AMEGS het volgende:
[..]
Waarom doen pubers domme dingen? Omdat het verboden was, spannend. Peer pressure. Risico's niet goed kunnen inschatten en gevolgen niet kunnen overzien.
Deze staat mij echt nog heel goed bij. Dusdanig dat het nostalgisch effect echt gigantisch is en ik 'm toch beter vind dan alles wat daarna komt.quote:
De oude tekenfilms zijn best hard. Bambi, Dumbo,.. drama hoorquote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek van de generatie van onze ouders dat ze ons allemaal Watership Down lieten zien en dit oke vonden.
Misschien is onze generatie gewoon pussy generatie.
Pinokkio was pas hard.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De oude tekenfilms zijn best hard. Bambi, Dumbo,.. drama hoor
Pinokkio was vooral hard omdat ie van hout was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 17:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Die oude Disney's waren horror voor kinderen
Ik denk dat het ook wel meespeelde dat onze ouders niet zo aangesloten waren bij wat we keken, maar dat kan ook persoonlijk zijn. In elk geval keken kinderen in mijn klas al veel debiele dingen op veels te jonge leeftijd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek van de generatie van onze ouders dat ze ons allemaal Watership Down lieten zien en dit oke vonden.
Misschien is onze generatie gewoon pussy generatie.
Animal Farm!quote:
Dat dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 18:43 schreef OllieA het volgende:
[..]
Animal Farm!
Toen het oude paard Boxer, dat zichzelf bijna had doodgewerkt voor de revolutie, naar het slachthuis werd gestuurd...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |