Volgens mij The Hitcherquote:Op donderdag 8 januari 2026 10:29 schreef CoolGuy het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren dat ik een film zag of...nou ik denk dat het een film was, maar daar zag je dus het gezicht van een vrouw, en je zag paniek in de ogen, maar het was een closeup van dat gezicht.
Volgens mij hoorde je d'r ook denken, dus op de beelden was de voice over van die vrouw te horen, voor zo ver ik me kan herinneren, nou, veel angst, paniek, etc, en ik me maar afvragen ja maar waarom dan? En dan wordt er heel langzaam uitgezoomd, en ineens wordt het beeld zwart, maar dan wordt er nog verder uitgezoomd, en dan is het dus een agent of iets die een jas of een laken over het hoofd heeft gedaan, en het is dus ook daadwerkelijk alleen maar een hoofd.
Er was een ongeval of zo, die vrouw is dus onthoofd.
En ik kan me herinneren dat ik dat zag en ik schrok daarvan, dat heeft me nog wel een tijd bezig gehouden.
Ik weet niet wat het was, ik heb het maar 1x gezien, daarna nooit meer, ik weet niet of het een film of een serie of een reclame of wat dan ook was, maar het heeft wel indruk gemaakt.![]()
Oh jaaaaaaaaaaaaaa, helemaal vergeten. De scene dat iemand aan de muur hangt in weefsel en nog blijkt te leven en ontploft omdat een ei uitkomt. The horror. Ook gezien toen ik te jong was.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:48 schreef Armani XL het volgende:
Rond een jaar of 10 stiekem met mijn broer 'Aliens' kijken. Dat maakte wel impact.
Heb ik van meer mensen gehoordquote:Op donderdag 8 januari 2026 12:54 schreef Marsenal het volgende:
- Watership Down toen ik een jaar of 7 was.
Waarom heb je die herhaaldelijk gezien dan.quote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef AMEGS het volgende:
Toen ik een jaar of tien was ging ik regelmatig bij een vriendje logeren waar de ouders het niet zo nauw namen met schermtijd en er een tv op de slaapkamer stond. Veel dingen gezien die écht niet voor kinderen bedoeld waren. Seks voor de Buch met al die rare fetishscenes, dat soort werk. Heel verwarrend, ik had wel zonder gekund.
Begin van de middelbare school had ik een vriend die Faces of Death op video had, veel van gezien, herhaaldelijk. Daar heb ik wel echt last van gehad.
Ja een kerel van middelbare leeftijd die in een opblaasbadje zit gevuld met bonenmix om ingesmeerd te worden door een prostituéequote:Op donderdag 8 januari 2026 14:40 schreef AMEGS het volgende:
Toen ik een jaar of tien was ging ik regelmatig bij een vriendje logeren waar de ouders het niet zo nauw namen met schermtijd en er een tv op de slaapkamer stond. Veel dingen gezien die écht niet voor kinderen bedoeld waren. Seks voor de Buch met al die rare fetishscenes, dat soort werk. Heel verwarrend, ik had wel zonder gekund.
Begin van de middelbare school had ik een vriend die Faces of Death op video had, veel van gezien, herhaaldelijk. Daar heb ik wel echt last van gehad.
Gek van de generatie van onze ouders dat ze ons allemaal Watership Down lieten zien en dit oke vonden.quote:Op donderdag 8 januari 2026 12:54 schreef Marsenal het volgende:
- Watership Down toen ik een jaar of 7 was.
- De laatste aflevering van David de Kabouter in diezelfde winter
- Toen ik een jaar of 10 was heb ik The Blob remake uit de jaren '80 gezien.
-Hellraiser toen ik een jaar of 12 was
Dom, dom, dom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |