Dat lijkt me wel gaaf.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik OMD dit nummer 'live' op het Leidseplein heb horen spelen, tijdens de uitzending van Vara's Verukkelijke 15 vanaf die locatie?
's Avonds traden ze op in Paradiso, dus ze waren toch om de hoek…
Nee, ik had dat nog niet gehoord. Tof van ze!quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik OMD dit nummer 'live' op het Leidseplein heb horen spelen, tijdens de uitzending van Vara's Verrukkelijke 15 vanaf die locatie?
Gaafquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Had ik al eens verteld dat ik OMD dit nummer 'live' op het Leidseplein heb horen spelen, tijdens de uitzending van Vara's Verrukkelijke 15 vanaf die locatie?
In de jaren '80 deden ze dat zomers wel vaker.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik had dat nog niet gehoord. Tof van ze!
Ik wist ook niet dat de Verrukkelijke 15 op locatie was.
Ik probeer ‘m ook al te overtuigen dat hij het echt wel kent, maar neequote:Op donderdag 8 januari 2026 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel toch?
Was best een hitje destijds…
The Word Girl ook niet?quote:Op donderdag 8 januari 2026 20:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik had ook niets van ze in mijn platenbak staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |