quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik zag je nog druk buiten vandaag
Nou, dankzij Melting glibberde ik echt over de stoepen en ons plein. Hij moet wel iets beter zijn best doen. Dit duurt te lang.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dankzij Melting glibberde ik echt over de stoepen en ons plein. Hij moet wel iets beter zijn best doen. Dit duurt te lang.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dankzij Melting glibberde ik echt over de stoepen en ons plein. Hij moet wel iets beter zijn best doen. Dit duurt te lang.
Gelukkig maar. Het was smerig glad. Toen ik thuis kwam wel meteen de oprit naar onze voordeur sneeuwvrij gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Ik ben gelukkig niet uitgegleden...
Zo goed alsquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Symph.
Weer helemaal opgeknapt?
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zijn we in een 80's show beland?? @:Melting![]()
Ja vandaag ging het hier wel, gister was niets en morgen ook weer niet volgens de voorspellingquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo goed als![]()
Vandaag weer gewerkt, dat ging eigenlijk prima.
Net even mijn netwerkinstellingen gereset. De netwerkverbinding werd wel erg vaak verbroken.
Hoop dat dat nu opgelost is.
Hier ook gelukkig.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:26 schreef MadMaster het volgende:
Hier is alle sneeuw verdwenen, de straten zijn nagenoeg schoon…
Het noorden is nu aan de beurt, ja.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier ook gelukkig.
Volgens mij krijgen we morgen weer een nieuwe lading.
Wel fijn dat daar geen oude laag meer onder ligt.
Het is wel gek, hier lag gisteren een aardige laag.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het noorden is nu aan de beurt, ja.
Het is wel koud buiten, door de wind…
Maandag een flink pak, dinsdag nog een pakje en toen was het klaar.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is wel gek, hier lag gisteren een aardige laag.
7 kilometer op geen vlokje, helemaal niets.
Ik wil wel ruilenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maandag een flink pak, dinsdag nog een pakje en toen was het klaar.
De straten zijn niet eens meer nat…
Hoi Ddm. Welkom.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
In de winkels was het wel crisis vanmiddag. Geen brood meer te krijgen, op wat witte puntjes na. Verder ook veel lege schappen
De Picnic bezorgt momenteel niet, dus gisteren door de sneeuwstorm (die was dus niet dinsdag) even naar de winkel gelopen. Die was bijna uitgestorven en leeg zag het er niet uit…quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
In de winkels was het wel crisis vanmiddag. Geen brood meer te krijgen, op wat witte puntjes na. Verder ook veel lege schappen
Nou inderdaad, ik ging om 18.00 boodschappen doen en moest behoorlijk creatief zijn met wat er nog was. En heb ook een paar keer op mijn knieën gezeten om onderin en achterin een schap nog wat te vinden. Ik was echt verbaasd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben blij dat de PicNic hier dinsdag nog heeft bezorgd.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Picnic bezorgt momenteel niet, dus gisteren door de sneeuwstorm (die was dus niet dinsdag) even naar de winkel gelopen. Die was bijna uitgestorven en leeg zag het er niet uit…
Had ik ook. Bon Jovi had ik al vrij snel dusquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zong het zo mee, maar moest toch ff wachten tot de titel voorbij kwam, lang geleden dat ik dit hoorde
We hadden op maandag een bezorgmoment voor morgen ingepland, maar die werd wegens de weersverwachtingen gecanceld.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de PicNic hier dinsdag nog heeft bezorgd.
Wij gingen bewust om 15 uur. Symph greep dinsdag ook behoorlijk mis, dus vanmiddag maar even samen gegaan in de hoop dat er fatsoenlijk aangevuld was en samen creatief zijn. We doen over het algemeen maar 1 keer pw boodschappen, maar met al dat ziekzijn was het steeds maar het minimale meenemenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik ging om 18.00 boodschappen doen en moest behoorlijk creatief zijn met wat er nog was. En heb ook een paar keer op mijn knieën gezeten om onderin en achterin een schap nog wat te vinden. Ik was echt verbaasd.
Dat kan ik helaas niet goedkeuren.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Dit schuurt wel heel erg…
Is dit een live versie?
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Dit schuurt wel heel erg…
Is dit een live versie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |