Diego was vanaf het begin, nog voor dat nare bericht, al best wel een chagrijnquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:43 schreef greysbones het volgende:
Salar krijgt een kaartje
hmmm
die is dus nu al een stuk beter ingeburgerd dan Diego was
Wat denk je dan van dat bericht over die vriend van Salar?quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:45 schreef spapaars het volgende:
Daar is het dan met enige vertraging, sneeuw.
hier ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ligt nog zat, sommige plekken 20 cm
ooo bij jullie de 1ste al??quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
even snel mijn foto's gekeken
1 januari de eerste sneeuw hier
de uitdrukking op het gezicht van Jesse helpt niet echt meequote:Op donderdag 8 januari 2026 19:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, je kunt alles framen... Muziekje eronder ..
De uitzendingen zijn niet live.. uitvaart zal 2 januari zijn geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat denk je dan van dat bericht over die vriend van Salar?
Die jongen is al op 17 december overleden!
Ik dacht altijd dat er slechts een paar dagen vertraging zat in de uitzendingen maar dit slaat alles...
Als je in het buitenland komt te overlijden zit er altijd wel wat extra tijd tussen voordat iemand overgebracht wordt naar zijn thuisland, helemaal als het om een strafzaak gaat maar van 17 december tot 7 januari??
Ja, jeuj .. hier ookquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook
morgen eerst regen/ijzel en dan weer sneeuw
zijn lichaam is niet direct vrijgegevenquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat er slechts een paar dagen vertraging zat in de uitzendingen maar dit slaat alles...
Als je in het buitenland komt te overlijden zit er altijd wel wat extra tijd tussen voordat iemand overgebracht wordt naar zijn thuisland, helemaal als het om een strafzaak gaat maar van 17 december tot 7 januari??
Mijn broer is 10 Oktober overleden in Spanje, en pas 28 oktober (zijn verjaardag) gecremeerdquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat is klote Fritsie.quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn broer is 10 Oktober overleden in Spanje, en pas 28 oktober (zijn verjaardag) gecremeerd
quote:Op donderdag 8 januari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mijn broer is 10 Oktober overleden in Spanje, en pas 28 oktober (zijn verjaardag) gecremeerd
vast weer een lading nieuwe stagiairesquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Knip en plak werk is weer erg duidelijk; Theetje en Roxy in het roddelhoekje, dan ineens boksen, daarna iedereen weer op diezelfde plek als ervoor met ook die 2 op dezelfde plek in het roddelhoekje.
Misschien moeten ze juist eens nieuwe nemenquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
vast weer een lading nieuwe stagiaires
aii frits wat akelig, sterkte manquote:Op donderdag 8 januari 2026 19:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
aandachtquote:Op donderdag 8 januari 2026 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
Brrrr die Roland gewoon in z'n korte broek en t-shirtje in die sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |