Hey Greysquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe meer er valt hoe compacter het wordt
en des te zwaarder dus
als de sneeuw van maandag er nog op lag is dat mooi ingeklonken en dan de sneeuw van vandaag erbij opquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
Praktische vuistregel
• Lichte sneeuw: ~6 kg/m²
• Gemiddelde sneeuw: ~25 kg/m²
• Natte sneeuw: ~60 kg/m²
Woning inderdaad. Een deel van de woning heeft een plat dak, zo'n 75 vierkante meter. Maar even met de veger erover morgen.quote:
heb gisteren de sneeuw van de zonnepanelen gehaald en de sneeuw van de veranda van mijn oudersquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:59 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Woning inderdaad. Een deel van de woning heeft een plat dak, zo'n 75 vierkante meter. Maar even met de veger erover morgen.
Als je een plat dak en er valt zoveel. er is hier wel zo 20 cm gevallenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
Praktische vuistregel
• Lichte sneeuw: ~6 kg/m²
• Gemiddelde sneeuw: ~25 kg/m²
• Natte sneeuw: ~60 kg/m²
Van de zonnepanelen halen heb ik gisteren ook gedaan, die liggen op het platte dak van de garage dus kon ik prima bij via het dakterras.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb gisteren de sneeuw van de zonnepanelen gehaald en de sneeuw van de veranda van mijn ouders
Sneeuw ruimen is wel een dingetje. Ik kan dat niet meer. Henk had maandag nog alles schoongemaakt. Maar daar is niets meer van te zienquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb gisteren de sneeuw van de zonnepanelen gehaald en de sneeuw van de veranda van mijn ouders
hier op het dak van de schuur/mantelzorgwoning (schuindak)quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:02 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Van de zonnepanelen halen heb ik gisteren ook gedaan, die liggen op het platte dak van de garage dus kon ik prima bij via het dakterras.
vanmiddag het pad hier geschovenquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuw ruimen is wel een dingetje. Ik kan dat niet meer. Henk had maandag nog alles schoongemaakt. Maar daar is niets meer van te zien
Ja is zwaar hè. Ik kan niet meer weg. De sneeuw is tegen mijn poort aan gewaaid. Die gaat niet meer open zo ben ik bang.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
vanmiddag het pad hier geschoven
pfffff wat een werk
In eigen tuin blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |