Dat dusquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, je had er twee donderdag een en vrijdag een scan voor je schildklier
Vervelend dat je zovaak naar het ziekenhuis moet
Lekker thuis blijven dusquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:11 schreef Lovely het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)k-gevoelstemperatuur
Dat is een dramaquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:12 schreef mario390 het volgende:
lez dat heb ik extra vertalt Feuerdrama in Messie-Haus: Frau kommt ums Leben Brandweerlieden in Klagenfurt en omgeving werden om 00:24 uur gealarmeerd. Toen ze in Annabichl aankwamen, stonden het dak en delen van het huis al volledig in brand. "Toegang was extreem moeilijk; ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Het was bijna onmogelijk om het huis te bereiken, omdat de tuin overwoekerd was. Binnen in het huis was alles, van de kelder tot de bovenverdieping – inclusief ramen en deuren – geblokkeerd door puin en andere voorwerpen. Verder naar binnen gaan was vrijwel onmogelijk," aldus incidentcommandant Wolfgang Germ van de brandweer van Klagenfurt.
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat dus
Ik maak altijd een grapje over een abonnement in Klina (Brasschaat)
Ik las het vanmiddag al, gaat lekker fris wordenquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:11 schreef Lovely het volgende:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)k-gevoelstemperatuur
Is het ziekenhuis ver bij jou vandaag?quote:
Tijd voor koffie!quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker gaat er wel in een lekker bakkie
Frau kommt ums Leben Brandweerlieden in Klagenfurt en omgeving werden om 00:24 uur gealarmeerd. Toen ze in Annabichl aankwamen, stonden het dak en delen van het huis al volledig in brand. "Toegang was extreem moeilijk; ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Het was bijna onmogelijk om het huis te bereiken, omdat de tuin overwoekerd was. Binnen in het huis was alles, van de kelder tot de bovenverdieping – inclusief ramen en deuren – geblokkeerd door puin en andere voorwerpen. Verder naar binnen gaan was vrijwel onmogelijk," aldus incidentcommandant Wolfgang Germ van de brandweer van Klagenfurt.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag al, gaat lekker fris worden
Nou echt wel brrquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag al, gaat lekker fris worden
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tijd voor koffie!
[ afbeelding ]
7,8 kmquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ziekenhuis ver bij jou vandaag?
Je valt in herhalingquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Frau kommt ums Leben Brandweerlieden in Klagenfurt en omgeving werden om 00:24 uur gealarmeerd. Toen ze in Annabichl aankwamen, stonden het dak en delen van het huis al volledig in brand. "Toegang was extreem moeilijk; ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Het was bijna onmogelijk om het huis te bereiken, omdat de tuin overwoekerd was. Binnen in het huis was alles, van de kelder tot de bovenverdieping – inclusief ramen en deuren – geblokkeerd door puin en andere voorwerpen. Verder naar binnen gaan was vrijwel onmogelijk," aldus incidentcommandant Wolfgang Germ van de brandweer van Klagenfurt.
Wat vreselijk, en wat een angst moet ze gehad hebben op de laatste momenten van haar leven.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:16 schreef mario390 het volgende:
Frau kommt ums Leben Brandweerlieden in Klagenfurt en omgeving werden om 00:24 uur gealarmeerd. Toen ze in Annabichl aankwamen, stonden het dak en delen van het huis al volledig in brand. "Toegang was extreem moeilijk; ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Het was bijna onmogelijk om het huis te bereiken, omdat de tuin overwoekerd was. Binnen in het huis was alles, van de kelder tot de bovenverdieping – inclusief ramen en deuren – geblokkeerd door puin en andere voorwerpen. Verder naar binnen gaan was vrijwel onmogelijk," aldus incidentcommandant Wolfgang Germ van de brandweer van Klagenfurt.
Hey ToTtiequote:Op woensdag 7 januari 2026 19:17 schreef ToT het volgende:
Iemand hier woont nog weer wat noordelijker!
Marioooquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
Als ik hem terugvind, ik kom er vrijdag pas weer langsquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan morgenochtend toch ook nog? Of is die dan weg gelopen
Nog wat vernomen van je ex-vriendin?quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:17 schreef ToT het volgende:
Is klein popje, op een brugrandquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan toch nog, of is hij al gesmolten?
Wel meer dan 1 iemandquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:17 schreef ToT het volgende:
Yup, veilig geland!quote:
Sjonge, en dat anno 2026. Je zou toch verwachten dat alles inmiddels wel online kan.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, veilig geland!
Was blijkbaar wel gezeik met het ticket; heeft 4 uur bij de incheckbalie moeten zitten omdat er wat mis was met de retourticket.Ik heb gewoon de ticketnummers doorgegeven en met online inchecken zag ik dat hun namen gewoon vermeld stonden bij de vlucht, maar bij inchecken kreeg ik de melding dat ze juist NIET bij deze vlucht ingeschreven stonden.
Contact opgenomen met de maatschappij en die zeiden dat alles in orde was, maar dat je niet online kon inchecken als je vanaf Schiphol vliegt. Dat moest dus op de vluchthaven zelf doen, maar daar ter plekke ging het dus blijkbaar mis.
Tja een Chinese budgetmaatschappij...quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sjonge, en dat anno 2026. Je zou toch verwachten dat alles inmiddels wel online kan.
Owjah, doet me meteen denken aan dat ik zelf hier ook nog thermische kleding heb die ik nog niet aan gehad heb!quote:
1 sneeuwbeer hihiquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de sneeuwpoppen hier vandaag weer een beetje gefatsoeneerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |