De architect, de constructeur, de staalbouwer die de staalconstructie ws ook berekende, de constructeur die de narekening en goedkeur deed, de hoofdaannemer mits aanwezig?quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Tjee, die bouwer zal wel in de problemen komen.
Ik hoop het niet, maar bij ons gebruiken we AI juist veel als extra check, kortom code die gecommit word, gaat altijd nog eens door extra checksquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:13 schreef Bart2002 het volgende:
Vermoedelijk heeft de bouwer het laten ontwerpen door AI.
Oudere gebouwen, vooral die met grote overspanningen zoals sporthallen, scholen of zwembaden, kunnen kwetsbaarder zijn voor uitzonderlijke sneeuwval.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De architect, de constructeur, de staalbouwer die de staalconstructie ws ook berekende, de constructeur die de narekening en goedkeur deed, de hoofdaannemer mits aanwezig?
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:20 schreef capricia het volgende:
Het gebouw zelf staat er denk ik al wel 30 jaar.
Zovaak geweest vroeger. En regelmatig nieuwe eigenaren. Maar altijd wel iets met diverse sporten en horeca.
Hopelijk niemand ernstig gewond.
Het is in 2022 volledig gerenoveerd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:20 schreef capricia het volgende:
Het gebouw zelf staat er denk ik al wel 30 jaar.
Zovaak geweest vroeger. En regelmatig nieuwe eigenaren. Maar altijd wel iets met diverse sporten en horeca.
Hopelijk niemand ernstig gewond.
Toen die Utrecht Horeca Groep het overnam en alle kindersporten eruit gooide.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Het is in 2022 volledig gerenoveerd.
Nee, niemand gaat met dit weer de deur uit.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Oh damn. Hopelijk is er niemand meer binnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |