SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Wienerschnitzels op 07-01-2026 19:38:15 ]
Frank Rijkaard ookquote:
Tuurlijk wel maar dan kan het ondegelijk gebouwd zijn of slecht onderhouden.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Berekenen we constructies ook niet meer op sneeuwbelasting tegenwoordig?
Ik denk het niet, het is een commercieel gebeuren dat vooral van de avonden moet hebben denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Oh damn. Hopelijk is er niemand meer binnen.
De eigenaren zijn Perry Overeem, Marco van Basten, Edwin Oosterlaar, Frank Rijkaard en Barry Atsma.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is een commercieel gebeuren dat vooral van de avonden moet hebben denk ik.
Nee hoor, kan er de hele dag sporten..quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk het niet, het is een commercieel gebeuren dat vooral van de avonden moet hebben denk ik.
Die rechter lijkt wel een beetje op een bekende voetballer.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hopen dat het meevalt qua aantal mensen binnen. Ik zie in ieder geval nog geen grote opschaling op 112meldingen
Hier een foto van de eigenaren:
[ afbeelding ]
Barry Atsma in het groene vestquote:Op woensdag 7 januari 2026 19:34 schreef halfway het volgende:
[..]
De eigenaren zijn Perry Overeem, Marco van Basten, Edwin Oosterlaar, Frank Rijkaard en Barry Atsma.
Die van Lucky Letters.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die rechter lijkt wel een beetje op een bekende voetballer.
Kan even niet op zijn naam komen.
Jawel, maar je ziet toch vaak dat bij dat soort door de weekse dagen het vooral s'avonds druk is.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:34 schreef mitt het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, kan er de hele dag sporten..
Ik hoop dan dat het niet als een harmonika zijwaarts is ingestort, want dat zou erg slecht zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:48 schreef StaceySinger het volgende:
Het gaat om Hal22, van de Utrechtse Horeca Groep. Volgens een aanwezige persfotograaf is de achterkant van het gebouw ingestort. Dat zorgt er ook voor dat de voorkant instabiel is.
Op andere beelden is te zien dat plafondplaten naar beneden zijn gekomen.
Zeker wel en dan gooien we er zonnepanelen en ballast nog eens op.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:30 schreef inslagenreuring het volgende:
Berekenen we constructies ook niet meer op sneeuwbelasting tegenwoordig?
De architect, de constructeur, de staalbouwer die de staalconstructie ws ook berekende, de constructeur die de narekening en goedkeur deed, de hoofdaannemer mits aanwezig?quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Tjee, die bouwer zal wel in de problemen komen.
Ik hoop het niet, maar bij ons gebruiken we AI juist veel als extra check, kortom code die gecommit word, gaat altijd nog eens door extra checksquote:Op woensdag 7 januari 2026 20:13 schreef Bart2002 het volgende:
Vermoedelijk heeft de bouwer het laten ontwerpen door AI.
Oudere gebouwen, vooral die met grote overspanningen zoals sporthallen, scholen of zwembaden, kunnen kwetsbaarder zijn voor uitzonderlijke sneeuwval.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De architect, de constructeur, de staalbouwer die de staalconstructie ws ook berekende, de constructeur die de narekening en goedkeur deed, de hoofdaannemer mits aanwezig?
quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:20 schreef capricia het volgende:
Het gebouw zelf staat er denk ik al wel 30 jaar.
Zovaak geweest vroeger. En regelmatig nieuwe eigenaren. Maar altijd wel iets met diverse sporten en horeca.
Hopelijk niemand ernstig gewond.
Het is in 2022 volledig gerenoveerd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:20 schreef capricia het volgende:
Het gebouw zelf staat er denk ik al wel 30 jaar.
Zovaak geweest vroeger. En regelmatig nieuwe eigenaren. Maar altijd wel iets met diverse sporten en horeca.
Hopelijk niemand ernstig gewond.
Toen die Utrecht Horeca Groep het overnam en alle kindersporten eruit gooide.quote:Op woensdag 7 januari 2026 20:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
[..]
Het is in 2022 volledig gerenoveerd.
Nee, niemand gaat met dit weer de deur uit.quote:Op woensdag 7 januari 2026 19:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Oh damn. Hopelijk is er niemand meer binnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |