Komend weekend valt er niksquote:Op donderdag 8 januari 2026 06:54 schreef DaMart het volgende:
De sneeuw is vannacht flink aan het smelten geweest.
Hopelijk valt er van het weekend weer nieuwe dan.
Hier ook. Morgen valt hier wel sneeuw.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:54 schreef DaMart het volgende:
De sneeuw is vannacht flink aan het smelten geweest.
Hopelijk valt er van het weekend weer nieuwe dan.
Volgens Weeronline valt hier zaterdag mogelijk nog wat. En morgen natuurlijk, al is het nog afwachten of dat regen of sneeuw wordt.quote:
Volgens mij ook. Veel regen en wind.quote:Op donderdag 8 januari 2026 06:35 schreef Bugno3 het volgende:
Wakker geworden van schuivende plakkaten sneeuw op mn dak
Nieuwsmedia nu weer volledig op het paard "SNEEUWSTORM" vrijdag, maar bij mijn weten blijft dat vooral beperkt tot het noorden van het land toch? Kou in het weekend heb ik niet zoveel problemen mee, maar die kutsneeuw mag wel wegblijven.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 07:20 schreef DonGorgon het volgende:
Morgen regen in 3/4 van het land. Dan 2-3 dagen even goed koud en daarna is het gedaan met de winter … 😕
Heel ergquote:Op woensdag 7 januari 2026 23:33 schreef Donna het volgende:
@:Frutsel ben je al trots op me?
40 WKN posts in 1 dag.
Ik zou er 3 bijhalenquote:Op donderdag 8 januari 2026 00:49 schreef Watnleven het volgende:
Oke ik woon in groningen, moet ik nu mijn noodpakket gaan aanbreken dit weekend?
Want die hoor je nog in Nijmegen?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
Aan het gevloek van mijn moeder te horen zijn de wegen in Limburg nog wit
Nog wel verderquote:Op donderdag 8 januari 2026 08:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Want die hoor je nog in Nijmegen?
Waar is 'hier'?quote:Op donderdag 8 januari 2026 08:45 schreef onlogisch het volgende:
Volle bak dooi
Sneeuw verdwijnt hier rap
Wat heb je Innsbruck?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |